Yatağın ucuna oturdum cevap vermesini bekledim. Sen ciddi misin der gibi bakıyordu bana.
"Cevap verilecek bir durum yok Duru inandırıcı gelmiyor o kadar." dedi.
"Ama neden, İnsan neden sevdiğine inanmasın ki?"
"Sevdiği onu hatırlamıyorsa." dedi. Cevap veremedim sadece yüzüne baktım. O da bana baktı. Kalktım yataktan.
"İyi geceler." dedim.
"İnanmak, çok isterdim Duru ama olmuyor. Keşke normal olsa her şey ve sen şuan benim omzuma yatsan. Seni o kadar özledim ki. Yanımdasın seni görüyorum, hissediyorum ama dokunamıyorum, öpemiyorum, sarılamıyorum. Yanımdasın ama seni özlüyorum Duru bu çok zor. Kokunu içime çekememek çok zor. "
"Şimdi gelsem, omzuna yatsam inanır mısın?"
Şaşırdı, bunu beklemiyordu. Ne yalan soyleyeyim bende kendimden beklemiyordum. Ama dedim ya bazen ona yakın hissediyorum. Ne bileyim.
Şaşkınlıktan cevap veremedi ama bende cevap vermesini beklemeden yanına gittim. Çarşafın içine girdim ona iyice yanaştım ve başımı omzuna koydum. Çok güzel kokuyordu. Ve nasıl anlatılır bilmiyorum, ona yakın olmak aşırı huzurlu hissettiriyor. Ona güvenmiyorum ama onun yanında olmak güven veriyor. Sanki o varken kimse dokunamaz bana, çok değişik hissettiriyor.
"Sana güvenmiyorum, ama sanki sen varken kimse bana bir şey yapamaz gibi güvenli hissettiriyorsun. Değişik."
"Zaten. Kimse sana bir şey yapamaz."
"Sana inanmak istiyorum. Ama geçmişime dair hiçbir şey hatırlamıyorum ve yapamıyorum bu yüzden." dedim.
Derin bir nefes aldı.
"Zamanla." dedi sadece. Sustum, sustuk.
Neredeyse yarım saattir böyleydik ve ikimizde hiç konuşmuyorduk. Uyumuş muydu acaba?
Başımı kaldırıp yüzüne baktım. O da bana baktı, yüzümüz çok yakındı. Utandım hemen başımı eğdim. Uyumamış daha acaba kalkmalı mıyım?
" Gidiyim mi artık?" dedim.
"Ömür boyu böyle kalabilirim." dedi.
"Kal desem kalır mısın biraz daha?"
Bir şey demedim ama kalkmadım da. Uyukum geliyordu. Göz kapaklarımı tutmakta zorlanıyordum. Daha fazla dayanamadım ve uykuya bıraktım kendimi.
Ne kadar geçti bilmiyorum ama havalandığımı hissettim. Sanırım Emir beni odama götürüyordu.
Sırtım yumuşak bir şeyle buluşunca yatağa bıraktığını anladım. Ama hâlâ gitmiyordu. Derin bir nefes aldı verdi.
Anlımdan öptü sessizce iyi geceler dedi ve odadan çıktı.Gözlerimi açtım şuan mal mal sırıtıyordum. Anlımdan öptü.
Duru adam zaten seni seviyor. İzin versen dudağından da öper.
Of, iç ses.
*****
Kapının tıklatılmasıyla gözlerimi açtım.
"Gel" dedim uyukulu bir sesle. Emir içeri girdi.
"Günaydın. Kahvaltı hazır. Elini yüzünü yıka bekliyorum kapıda."
"Kendim gelebilirim. Beklemene gerek yok."
"Bekliyorum." dedi ve çıktı odadan.
Lavaboya girdim elimi yüzümü yıkadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk
Teen FictionBüyük ve güzel bir aşkın ortasında hafızasını kaybeden genç bir kızın hikayesi... Düzenli olarak bölüm yayınlıyorum:)