Emir'in kurduğu cümle ağlama şiddetimi arttırdı. Krize girmişcesine ağlıyordum.
"Duru lütfen yapmak istemediğim şeyi yapmak zorunda bırakma aç şu kapıyı." kapıyı kırmaktan kastediyordu. Kırmak istemiyordu çünkü bana iyi şeyler hatırlatmayacaktı. Bir yandan kırmak istiyordu çünkü içeride krize girmişcesine ağlayan bir ben vardım.
Emir hâlâ kapının arkasından konuşunca gitmeyeceğini anlayıp oturduğum yerden kalktım.
Yavaş adımlarla gittim kapının kilidini açtım benim kolu çevirmeme kalmadan Emir hızlıca açtı kapıyı.
Onu görünce daha çok ağlamaya başladım. Sımsıkı sarıldı bana, karşılık vermeden hareketsiz bir şekilde ağlamaya devam ettim. Ağlamam bitene kadar bir şey söylemedi. Tek kelime dahi etmedi çünkü oda biliyordu ne kadar dolduğumu. Ağlamam sonunda sessiz hıçkırıklara döndü. Yere oturmuş sırtımızı yatağa yaslamıştık. Başım onun omuzundaydı.
"Emir." adını söyledim ama devamını getirmedim sustum. O da sabırla konuşmamı bekledi.
"Onları çok özledim ama hatırlamıyorum bu nasıl oluyor?" ağlamaklı çıkan sesimle sordum. Anne ve babamdan bahsettiğimi anlamıştı. Sıkıntılı bir nefes aldı. Sustu diyecek bir şey bulamadı muhtemelen çünkü bende kendime diyecek bir şey bulamıyordum.
"Hadi kalk elini yüzünü yıkayalım." Emir ile birlikte kalktım odamdaki banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım. Ben tüm bunları yaparken Emir sessizce beni izliyordu.
İkimizde yatağımda otururken aklıma gelen soruyla ona döndüm.
"Neden odana girip girmediğimi sordun?" dedim.
Cevap vermedi. Sabırla cevap vermesini bekledim. Cevap vermeyeceğini anlayınca başka bir soru sordum.
"Beren ile ne konuştunuz?" ve yine cevap yok.
"Her şeyi anlatacağım dediğin sessizliğin miydi?" dedim bu cümleden sonra gözleri uzun süre gözlerimde durdu.
"Dosyam çalındı. Çalındığı günde evde yalnız sen ve Beren vardı. Beren de dosyanın çalındığı gün eve gelip market ihtiyaç listesi yapıp evden ayrılmış. Yani evde tek sen vardın." kaşlarımı çattım.
"Ne yani benim çaldığımı mı düşünüyorsun gerçekten?" sinirle güldüm.
"Hayır, tabii ki öyle düşünmüyorum. Sadece mantıklı bir açıklaması olması lazım. Her kim yapıyorsa senin üzerine oynuyor."
"Sen de kanıyorsun bu oyuna. Bende diyorum neden bana soğuk davranıyor." sinirle güldüm.
"Duru, sadece fazla sinirlerim bozuldu. Benim için önemli bir dosyaydı. Yani seni suçladığım için falan değil sinirlerim bozulduğu için soğuktum. Seninle bir alakası yok."
"O yüzden mi odana girip girmediğimi sordun? Benden resmen şüpheleniyorsun." sinirle biraz daha güldüm ve yanından kalktım. Kafayı yiyecektim.
"Ya ben düne kadar adımı bile hatırlamıyordum ya senin dosyanı çalıp ne yapabilirim? Ayrıca sevgilinin dosyanı çaldığını düşünüyorsan, eskiden olan ve hâlâ olma ihtimali olan ilişkimizi gözden geçir derim."
"Şimdi çıkar mısın odadan? Daha fazla saçmalık dinlemek istemiyorum."
"Sana çaldın demedim zaten Duru anlamadan dinlemeden konuşuyorsun."
"Neyini anlayacağım acaba? Sabahtan beri soğuk yapıyorsun bana."
"Sinirliydim diyorum."
"Her sinirlendiğinde sinirini benden mi çıkarırsın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk
Teen FictionBüyük ve güzel bir aşkın ortasında hafızasını kaybeden genç bir kızın hikayesi... Düzenli olarak bölüm yayınlıyorum:)