Gözlerimi araladığımda başımın ağrısı kendini belli etmişti. Ne zaman geçecekti bu durum?
Evin fazla sessiz olmasıyla kaşlarımı çatarak yerimde doğruldum.
"Emir!" cevap veren olmadı. Bir daha seslendim, daha yüksek bir sesle.
"Emir!" yine cevap veren olmayınca yavaş hareketlerle yataktan kalktım.
Biraz başım dönse de kısa sürede toparlayıp yavaş adımlarla kapıya ilerledim. Kapı yine kilitli değildi. Şaşırmadım. Aşağı inmekten de korkuyordum. Ya Emir aşağıdaysa ve beni duymadıysa, aşağı tek başıma indim diye bana kızacak ama beklemek istemiyorum. Hem duysaydı ne yapayım. Çok yavaş hareketlerle merdiven basamaklarını inmeye başladım.
Kimse gözükmüyordu.
"Emir!" seslendim ama yine cevap veren olmadı. Ve yine yavaş adımlarla zorlukla dış kapıya doğru ilerledim.
Kapıyı açtım. Hemen yanıma bir adam geldi."Duru Hanım, Emir Bey sizi bekliyor. Sizi onun yanına götüreceğim." dedi.
Emir beni mi bekliyor, ne alaka?
"Emir nerede ki?" diye sordum.
"Bunu size söylemememi istedi efendim."dedi. Biraz tırssamda bir şey demedim. Zaten Emir zorla da olsa beni bulunduğu ortama getirttirirdi.
" Tamam ben üzerimi giyeyimde neden söyleme dedi ki sana anlamdım? "
"Ben bir şey diyemem efendim gidince kendisine sorarsınız."
"Tamam ben üzerimi değiştirip geliyim ozaman."
"Tamam efendim bekliyorum. Acele ederseniz iyi olur. Emir Bey bekliyor çünkü."
Cevap vermeden merdivenlere doğru ilerledim. Yukarı çıkmam biraz zaman alsada başardım sonunda. Odaya girdim, acaba kıyafet var mıydı burda bana göre? Dolabı açtım bir sürü kıyafet vardı ve Taner'in evindekilere göre tam benim giyebilceğim tarzda kıyafetlerdi. Siyah kot ve üzerine kısa beyaz askılı tişört aldım. Üzerimi giydim ve dolaptan bulduğum kot ceketi de yanıma aldım.
Odanın kapısını açtım. Kot ceketimi giydim, kafamı kaldırdığımda şaşırdım.
"Emir!" nasıl ya, hani Emir beni bekliyordu?
"Hayırdır, ne bu kıyafetler?" dedi.
" Sen beni çağırdın ya o yüzden giydim."
" Benim niye haberim yok bundan? "
" Nasıl yani sen beni çağırmadın mı? "
" Merdivenlerden tek başına inmene kızarken seni ayağıma mı çağıracağım, kim dedi sana bunu?"
Nasıl yani az önce o adam beni nereye götürmek istedi ki?
" Sana diyorum Duru, kim dedi sana bunu? " bu durumu kullanabilirim sanırım.
" Söylemem. Yani bir şartla söylerim, beni bırakırsan, peşimi, istediğim yere gideceğim ve hiçbir adamın da peşimden gelmeyecek." umarım kabul eder yoksa burdan kaçmam mümkün değil.
Samimi olmayan bir kahkaha attı. Muhtemelen sinirden.
"Çok komiksin Duru şakan bittiyse söyle."
" Ben ciddiyim eğer benim bu evden çıkmama izin vermezsen söylemem."
Üzerime doğru gelmeye başladı. Bu korkmama sebep olsada geri adım atmadım.
Ama oda durmuyordu canım insan bi durur, üzerime üzerime geliyor ya, sırtım duvara deyince gidecek yerim kalmamıştı. Güya geri adım atmıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk
Teen FictionBüyük ve güzel bir aşkın ortasında hafızasını kaybeden genç bir kızın hikayesi... Düzenli olarak bölüm yayınlıyorum:)