Emir arabayı çalıştırdı. Göz ucuyla bana baktı.
"Kemerini tak."dedi.
Kemerimi taktım. Radyodan şarkı açtım çünkü ortam çok gergindi şuan. Ama benim açmamla Emir'in kapatması bir oldu.
Kaşlarım çatık ona döndüm.
"Neden kapattın, dinliyordum?" dedim sinirle.
Göz ucuyla bana baktıktan sonra tekrar yola döndü.
"Başım ağrıyor Duru." dedi.
Ona inat tekrar açtım şarkıyı, hemde daha yüksek sesle. Düzgünce, başım ağrıyor kapat deseydi zaten kapatırdım.
Kaşları çatık bir şekilde bana döndü, onu umursamadan şarkıya eşlik ediyordum ki tekrardan kapattı şarkıyı.
Ve ben usanmadan tekrar daha yüksek bir sesle açtım. Sabrını zorluyordum sanırım çünkü sinirlenmişti ve beni yiyecek gibi bakıyordu. Ben onun aksine otuz iki diş sırıtıyordum. Bu onu daha çok sinirlendirdi. Bir yandan şarkıyı kısmasın diye elimi ses yerinin önünde tutuyordum onu engellemek için.
Elimi tutup indirmesiyle hemen diğer elimi devreye sokuyup sesi kısmasını engelledim. Şuan çocuk gibi görünüyordum muhtemelen ama banane.
"Araba kullanıyorum, saçma sapan davranma çek elini." dedi sabrını sınadığımı belli eden ses tonuyla.
"Dinlemek istiyorum." dedim.
"Bu seste mi?" sorduğu soruya kafamı sallayarak karşılık verdim. Daha fazla sinirlendi.
"Duru sabrımı mı sınıyorsun?" dedi sinirle.
Başını eliyle ovunca daha fazla uzatmadan sesi kıstım. Bir yandan da şarkıyı mırıldanıyordum.
Ani frenle sarsıldım. Neyseki emniyet kemeri vardı yoksa camdan uçardım herhalde.
Emir sinirle kapıyı açıp öndeki araca doğru giderken korkuyla bende kemeri çıkartıp arabadan indim.
"Sinyal versene göt!" diye bağırıp adamın arabasının camına vurdu. Ama bugünki kavga kotası dolmadı mı ya? Adam arabadan inecekken hemen Emir'in koluna yapıştım.
"Lütfen eve gidelim."dedim korkuyla gözlerine bakarken.
"Bin arabaya." dedi dişlerinin arasından.
"Eğer kavga edersen yemin ederim arabaya binmem yürüyerek gelirim gecenin köründe." dedim. Ben konuşurken adam arabadan inmiş Emir'e bağırıyordu.
"Ne vuruyorsun lan cama?" adam bağırırken, Emir gözlerini yumdu, dişlerini sıkıp arkasına dönmesiyle adama yumruğunu geçirmesi bir oldu.
Ama ben seni uyarmıştım Emir. Görürsün sen. Onlar kavga ederken oradan uzaklaştım. Beni kaale almamak neymiş görürsün sen.
Arabadan bayağı uzaklaşmıştım. Gecenin bir körü ıssız sokakta yürüyordum. Korkuyordum ama o da beni sinirlendirmeseydi. Of eve nasıl gideceğimi de bilmiyorum. Neyse taksi bulup dönerim, Emir dakika başı kavga ettiği için ilerleyemiyoruz. Bu saatte taksi bulabilir miyim onuda bilmiyorum.
Telefonumun çalmasıyla cebimden çıkartıp baktım. Emir arıyordu."Ne var?" dedim sinirle.
"Ne demek ne var, neredesin kızım sen." dedi o da sinirle.
"Sana ne."
"Duru, gecenin körü tek başına nereye gidiyorsun? Sinirlendirme beni neredesin söyle."
"Söylemeyeceğim. Sinirlen banane sen beni sinirlendirirken iyi ya." dedim umursamayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk
Teen FictionBüyük ve güzel bir aşkın ortasında hafızasını kaybeden genç bir kızın hikayesi... Düzenli olarak bölüm yayınlıyorum:)