6

430 17 0
                                    

Emir şaşkınlıkla bana baktı.

"Her şeyi hatırlayana kadar kendi odanda yatman daha doğru olur. Sonra sorun olmasın." dedi, Emir.

"Hayır her şeyin bilincindeyim sorun yok. Yanında olmak istiyorum."

Emir'in yüzü düşmüştü, yanında uyumamı istemiyor gibiydi ve bu durum bozulmama sebep oldu. Hevesle kabul edeceğini düşünmüştüm oysaki.

"Neyse, haklısın kendi odamda yatmam daha doğru. İyi geceler sana."

Tam gidecekken kolumdan tuttu.

"Tamam gel." dedi ama istemediği belliydi.

"Gerek yok. Odamda yatarım ben."dedim ve tam odama girecek iken Emir'in sesini duymamla duraksadım, elim kapının kulbunda kalmıştı.

" Seninle uyumayı senden daha çok istiyorum Duru, beni sakın yanlış anlama. " yüzüm hala kapıya dönük bir şekilde sessizce cevap verdim. Emir'den çok kendime söylemiştim bunu.

" Belli oluyor." Emir'in bana yaklaştığını hissedince bende ona döndüm. Daha yakındık artık.

" Neden anlamak istemiyorsun! Olan yine bana olacak, sen yarın hiçbir şey olmamış gibi davranırken ve hatta, belki hiçbir şey hatırlamayıp bir başkasına aşık olurken olan yine bana olacak!" biraz sert çıkmıştı. Ses tonundan ve söylediklerinden dolayı gözlerim dolmuştu.

" Neden böyle düşünüyorsun?"dedim. Kendi sesimi ben bile zor duymuştum.

"İyileştiğin zaman seni bırakacağım Duru, istemediğin sürece seni burada tutamam. Bıraktığımda ne olacak sanıyorsun? Bir şey hatırlamayıp hayatına bakacaksın ve ben senin başkaları ile olan mutluluğunu izleyeceğim, çünkü elimden başka bir şey gelmez. Şuanda da seninle uyuyarak boş hayallere kapılmak istemiyorum. "

" Neden böyle bir şey olsun ki? Bak bir kaç saat önce hatırladım, senin pasta sevmediğini hatırladım. İyileşiyorum ben, neden böyle düşünüyorsun?" sesim kötü çıkmıştı.

" Hem doktor kalıcı olmadığını iyileşeceğimi söyledi. Neden öyle söyledin? Yoksa tamamen iyileşemeyecek miyim? " dolu gözlerimle sordum.

" Hayır, öyle demek istemedim. Elbette iyi olacaksın, hatırlayacaksın ama zaman alacak ve o zaman içerisinde ne olacağı belli değil anlıyor musun? "

"Anlıyorum, haklısın. Geç oldu uyuyalım artık."dedim. Başka ne diyebilirdim ki? O da kendince haklıydı ama ilk defa ona bu kadar yakın davranmak istemiştim.

"İyi geceler güzelim."

"İyi geceler." dedim onunkinin aksine soğuk bir şekilde.

*****

"Kahvaltıdan sonra doktor gelecek kontrole." dedi, Emir.

Bir şey söylemedim, sadece başımla onayladım.

Kahvaltıdan sonra doktor geldi muayene etti. Fiziksel olarak tamamen iyi olduğumu söyledi. Hatırlama konusuna gelince de beklediğinden kısa bir sürede hatırladığımı ve bunun başlangıç için çok iyi olduğunu söyledi.

"Tekrardan geçmiş olsun." dedi doktor.

Gülümsedim. "İyi günler." dedim.

Kapıyı kapatıp içeri geçtik.

"Doktor fiziksel olarak iyileştigini söyledi."

Dediği şeye anlam veremedim kaşlarım çatık yüzüne baktım.

"Yani?"

"Yani, söz vermiştim ya, fiziksel olarak iyileştiğin zaman seni bırakacağım diye. Doktor fiziksel olarak gayet iyi olduğunu söyledi bu da istersen gidebilirsin demek."

Yeniden AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin