12.Bölüm

708 107 191
                                    


     "Alexios.. Alexios beni duyuyor musun?"

Gözlerini araladı ve uçsuz bucaksız gökyüzüyle karşılaştı genç melez. Arkasında zifiri karanlık bir orman, önünde ise yıldızlarla süslenmiş bir uçurum duruyordu.

"Tanrıçam?"

"Benim, küçüğüm. Annen.."

   Bu kelimeyle yüzünü buruşturdu Seungmin. Bu kadın hala kendisini annesi olarak mı görüyordu?

   Tıslar gibi bir gülüş bıraktı boşluğa.

"Bu kez ne istiyorsunuz benden? Kendimi feda etmem için beni ikna mı edeceksiniz?"

"Beni dinle Alexios. Şuan sana doğru gelen şeyi yaptığını biliyorum. Ama bu düşündüğünden daha karmaşık. Seni güvende tutmak istiyorum oğlum.."

   Boşluktan yankılanan ilahi sesin konuşmasını kesti öfkeli melez;

"Güvende tutmak mı?! Beni Savaş Tanrısı'nın zalim planının bir piyonu yaparak mı?!"

"Sen bir piyon değilsin Alexios! Sen güçsün. Zaferimize giden yolun en büyük kahramanısın."

"Ares'in zaferi! Sizi de böyle mi kandırdı? Söyleyin yüce Tanrıça, size ne dedi? Tahtı ele geçirdiğinde benden kurtulacağını söyledi mi? Beni Zeus'a karşı siper olarak kullanacağını, başından beri planının bu olduğunu, hepimizi kandırdığını, savaş için en masum ve güçlü olanın kanını akıtması gerektiğini biliyor muydunuz?"

"Bunu yapmayacak Alexios. Sana zarar gelmeyecek."

  Tanrıça'nın tereddütlü sesine alayla gülümsedi Seungmin.

"Ona fazla güveniyorsun. Amaçları uğruna kendi oğlunu, aşkını bile feda etmekten çekinmeyen biri, beni ya da seni koruyacak mı sanıyorsun? Gözlerini aç Ay Tanrıçası! Sadakatin gözünü o kadar kör etmiş ki kendini ve oğlunu(!) ateşe attığının  farkında bile değilsin. Sana ihtiyacım yok. Kendi kaderimi sizin ellerinize bırakmayacağım. Temenni ederim ki Sevgili Tanrıçam siz de aynısını yaparsınız. "

    Gözlerini araladı ve yüzünü ıslatan yaşları hızla sildi Ay Tanrıçası. Varlığının büyük bir kısmını adadığı adamın bunu yapacağına inanmak istemiyordu.

    Planının oğlunu kullanmak olduğunu biliyordu. Fakat ona zarar gelmeyeceğine söz vermişti.

   Savaş Tanrısı'nın ona aşık olmadığını biliyordu elbette. Ama asırlardır yanyana savaşmışlardı. Ona asla yalan söylememişti.

   Hızla dehşet dolu sarayın odasından çıktı ve tahtında keyifle oğlunun sırtını sıvazlayan Tanrı'nın yanına ilerledi.

"Ah Artemis.. Sadık müttefiğim. Ben de tam Ajax' a görevini başarıyla yerine getirdiği için övgüler düzüyordum."

   Kaşlarını çattı Tanrıça.

"Alexios Yeraltında.. Bu planın bir parçası değildi."

    Sinsi bir gülümseme bahşetti acımasız tanrı.

"Bu planı asırlardır bekliyorum. Sence en ufak bir aksiliğe izin verir miydim?"

"Alexios'un yeraltına kalması.. Senin planın mıydı?"

"Pek sayılmaz. Fakat bu bir pürüz bile değil. Her plana göre ilerlemeye devam ediyor. Ve şimdi mutlak sona yaklaşıyoruz."

TANRILARIN ÇOCUKLARI (Stray Kids/Hyunmin) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin