"dah bangun sayang?"Qhailish menoleh ke arah jejaka tu. Dia nak balik. Dia taknak duduk sini.
"Nak balikk."Zhao melangkah mendekati. Dia duduk disebelah Qhailish. Dikemaskan rambut tu.
"Mandi dulu sekejap lagi aku sediakan pakaian ya. Sini"Dibantu gadis tu untuk bangun dan dibawa ke bilik air.
Qhailish tahu Zhao tidak mahu dia pulang kerana tu dia mengubah topik pembicaraan.
"Aku nak balikk"Qhailish mengejar langkah Zhao dan berhenti depan jejaka tu.
"Aku cakap tak boleh sayang."Dia masih berlembut dengan gadis ni. Qhailish mula bengang.
"Nak balik lah aku duduk sini pun bukan boleh buata apa pun. Apa kau nak hah? Nak jadikan aku hamba kau ke apa atau kau culik aku semata mata nak jadi pemuas nafsu kau ja?!"Meninggi suara Qhailish.
Zhao menarik tubuh tu ke dalam pelukannya. Diusap perlahan belakang Qhailish.
"Why do you think like that? I'm so evil that you want to say I make women a place to satisfy lust?. Aku tak pernah nak jatuh hati dengan sesiapa. Tapi bila aku dapat tahu Ezar ada adik perempuan yang masih bersekolah aku suruh adik aku untuk rapat dengan kau agar memudahkan aku untuk dapatkan kau. Aku sayang kau Ezahra Qhailish. Selama ni aku tak tunjukkan diri aku sebab aku taknak buat kau rasa tak selesa."Lembut nada bicaranya berkata dan mengusap belakang tu perlahan.
"Jangan samakan aku dengan orang lain sayang. Walaupun aku nampak kejam tapi aku takkan sakitkan kau sekalipun." Dipegang bahu tu dengan mata menatap dalam ke arah gadis ni.
"You did not lie?"Zhao mengeleng kepalanya tanda tidak. Diusap lembut pipi kanan Qhai.
"Aku tak pernah tipu apa aku cakap."Diukir senyuman manisnya. Qhailish yang melihat senyuman manis Zhao terus menundukkan kepala nya. Pipi nya mula terasa panas.
"Why are you looking down? Look at my face dear"ditolak dagu tu ke atas agar memandang dirinya.
"My smile is only for you."Qhailish mengemam bibirnya dan bermain dengan hujung baju.
"Jangan risau nanti aku hantar kau balik. Aku nak halalkan kau sayang. Tapi sebelum tu sini ikut aku."Ditarik lengan gadis tu ke bilik.
Sebuah kotak yang saiz sederhana diberikan kepada Qhailish. Gadis tu menyambut dan dibuka.
"Tudung?"Dipandang wajah Zhao. Jejaka tu mengangguk.
"You don't like it? I bought it specially for you dear. Try it on"Qhailish mengambil sehelai selendang tu dan bangun ke meja solek.
Dia hanya memakai simple saja dan menoleh ke arah Zhao. Jejaka tu tersenyum dan melangkah mendekati nya.
"You look beautiful when wearing a hijab"Puji Zhao ikhlas.
"Kalau nak keluar pakai tudung. Aurat kau kena jaga dan hanya aku ja boleh nampak selepas sudah sah menjadi suami."Qhailish mengukir senyuman manisnya dan mengangguk.
"Terima kasih" ini lah kali pertama dia ditegur oleh seorang lelaki luar tentang auratnya. Abang abangnya pernah menegur cuma itulah dia belum bersedia mungkin sekarang dia perlu biasakan diri dengan memakai tudung.