"sayang dah habis cuti kan?"Qhailish menganguk laju. Tersenyum Zhao.
"Pergi ambil wudhuk dengan pakai telekung. Abang ajar sayang baca Al-Quran lagipun malam ni kan malam jumaat."Ajak Zhao dan diusap rambut isterinya seperti budak kecil.
"Okeyhhh"Qhailish berlari ke bilik mereka berdua untuk melakukan apa yang suaminya suruh.
Qhailish bersila berhadapan dengan suaminya. Jejaka tu membuka Al-Quran. Hanya satu saja mereka guna.
"Audzubillah dulu sayang cuba abang nak dengar."Arah Zhao.
"auzubillahi minashaitan nirajeem"Zhao tersenyum melihat isterinya. Suara gadis tu sangat merdu.
"Bismillah"
"Bismillahirrahmanirrahim"Sekali lagi Zhao tersenyum.
"Dengar dan teliti apa yang abang baca selepas tu sayang pula baca ya sayang?"Qhailish menganguk sambil tersenyum.Semasa Qhailish membaca, Zhao banyak menegurnya apabila ada yang tersalah.
"Merdu ja suara sayang baca Al-Quran. Lepas ni jangan tinggal Al-Quran dan jangan tinggal solat lagi. Sejahat mana pun dan banyak mana pun dosa yang kita buat, perintah Allah jangan tinggal."Tangan kirinya naik mengusap pipi gebu tu perlahan.
"Eheh terima kasih sebab dah bimbing Qhailish ke jalan Allah semula. I'm grateful to have you."Diukir senyuman manisnya.
"Betul sayang bersyukur dapat suami macam abang?"Qhailish menganguk kepalanya.
"Abang nak cabar sayang tapi kalau sayang boleh lakukan benda ni nanti abang bagi hadiah."Berkerut dahi gadis tu.
"What?"Soalnya.
"Goda abang. Tak apa abang tak buat apa apa cuma nanti abang bagi hadiah yang istimewa."Tutur Zhao.
"Goda? Hm."Dibuka kain telekung nya dan diletak di tepi. Zhao meletakkan Al-Quran ke dalam laci semula.
"Nak hadiah ke taknak?"Dijongket keningnya.
"Errr Qhailish tak pandai tapi Qhailish cuba."Zhao menganguk.
"Argh i dont know lahh adehh."digaru kepalanya. Zhao tergelak kecil melihat isterinya yang gelisah.
Qhailish berdehem seketika dan mendekati suaminya. Leher tu dirangkul oleh nya. Terkejut Zhao dibuatnya.
"I know you're good kissing . You don't want to try it hm?"Bisik Qhailish di telinga suaminya dengan suara menggoda.
"you want it?" Tanya Zhao dengan suara datarnya.
"Why not husband. "Qhailish dengan selamba mencium leher Zhao. Jejaka tu tersenyum sinis.
"You succeeded but tonight you can't run away from me."Zhao mencempung tubuh isteri nya ke katil.
"Ap..apa abang nak buat ni??"Cuak wajah Qhailish.
"Give you a gift in your stomach, love."Bisik Zhao dengan nada dan senyuman menggoda.
"Hah? Taknakkk"Qhailish meronta ronta namun kedua tangannya dicantumkan di atas kepalanya.
"You say I'm good kissing? You want to taste it?" Ditundukkan badannya mengucup bibir mungil itu.
"Hm lepaskan Qhailish. Abangg"Gadis tu meronta ronta.
"Shhh shut up baby. Bagi apa yang abang nak ya?"Qhailish diam memandang redup mata suaminya.
"Tak sakit sayang. Trust me. Bagi ya?"Tanya Zhao sekali lagi. Tangan nya mengusap lembut pipi gebu isterinya.
Perlahan lahan kepala Qhailish dijatuhkan. Zhao tersenyum dan mula mendekatkan ke arah telinga isterinya.
"Ikut apa abang baca"Qhailish menganguk walaupun jantungnya berdegup kencang.
"Bismillahirrahmanirrahim Allahumma jannibnasy wa jannibisy syaithon maa rozaqtanaa. Ya Allah, jauhkanlah kami dari setan dan jauhkanlah setan dari apa yang Engkau kurniakan kepada kami.""Qhailish mengikuti apa yang suaminya bacakan.
"Sedia?"dilihat isterinya menganguk saja.