4.kapitola

203 22 2
                                    

Rýchlo sa osprchujem a lahnem si. Zaspať však neviem. Hoci sa mi to ťažko priznáva, stále Lukáša ľúbim. No mne sa nepáči len pre jeho vzhľad ako mnohým babám s ktorými chodil. Ja vidím aj jeho zábavnú povahu, vtipnosť, poznám jeho myslenie a zážitky s ním boli to najkrajšie z môjho detstva. Teraz už sa stretávame len raz do týždňa, ako malí sme sa hrávali každý deň. Po toľkom rozmýšlaní konečne zaspím.

Ráno mi zazvoní budík. Pre moje ponocovanie som strašne nevyspatá. Keď vojdem do kúpeľne pri pohľade do zrkadla skoro odpadnem! Červené opuchnuté ospalé oči a veľké fialové kruhy pod nimi. Vyrážky mi svietia na tvári ešte viac ako obvykle. Umyjem sa a pustím sa do zakrývania. Oblečiem si kvetinové šaty a vlasy si nechám rozpustené. Utekám do školy. Až keď si sadnem na miesto v buse, mi to dojde. Veď v škole bude Karolína, ktorá mi bude opisovať šťastný vzťah s Lukášom. Musím to nejako prežiť veď je to moja najlepšia kamoška. Ja jej to aj celkom prajem... veď mňa by aj tak nechcel.

S malou dušou prídem do triedy. Presne ako som čakala, už mi ide naproti Kaja. "Matiii on je taký super ! To ti musím povedať!" Odtiahne ma na chodbu a rozpráva mi od začiatku tú lovestory. Ako sa stretli v centre, ich prvé rande, bozkávanie... pri posledných slovách to už nevydržím a na tvári mi vyhŕknu slzy. Snažím sa ich rýchlo utrieť aby si Kaja nič nevšimla, no jej nič neunikne. " Mati, čo sa deje ? " Najprv sa to snažím zahovoriť, ale ona vie, že klamem. Nakoniec to teda vyklopím: " Ja Lukáša poznám už asi 13 rokov. " Kaja prekvapene vypleští oči, no viac jej k tomu nestihnem povedať, lebo zazvoní.

Ďakujem všetkým za prečítanie, votes a komentáre ! ;) tak ma teší každý pozitívny ohlas. Prosím budem rada ak vyjadríte svoj názor aj v komentároch ;) každá kritika mi je povzbudením ! Ďakujem :)

Hviezdy v tvojich očiachWhere stories live. Discover now