20.kapitola

119 12 0
                                    

20.kapitola je tu! Nikdy som neverila, že tento príbeh dotiahnem tak ďaleko. Práve teraz majú Hviezdy v tvojich očiach 813 videní, 112 votes a 20 komentárov. Je to úžasné! Zo ♡ vám všetkým ďakujem!
S.

Keď prídem domov od Lukáša, snažím sa dovolať Kaji. Ona však ani na tretí raz nedvíha. Nemohlo sa jej niečo stať? Zavolám teda Lukášovi, či náhodou nevie, kde môže byť.
"Mati, naozaj neviem, nevidel som ju od prípitku na oslave. Má 17, musí sa vedieť o seba postarať. Môžem sa popýtať nejakých ľudí z oslavy." "Dobre ďakujem!"

Lukáš mi poobede zavolal. Nejaký ľudia vraj tvrdia, že ju videli odchádzať s nejakým chalanom. To ma ešte viac znepokojí. Preto sa rozhodnem, skúsiť ju pohľadať doma.

O hodinku už klopem na dvere. Otvára mi jej mama. "Dobrý deň, pani Valašíková. Je Kaja doma?" "Áno je. Ale ešte leží v posteli. " "Môžem ísť za ňou?" "Kľudne Mati, poď ďalej. Je nejaká znepokojená. Nestalo sa niečo na tej oslave?" "O ničom neviem."

Vojdem do Kajinej izby. "Ahoj Kaja." Ona na mňa pozrie s uplakaným výrazom. "Čo sa včera stalo?" Ona sa znova rozplače. "Karolína hovor so mnou! Vraj si odchádzala s nejakým chalanom." "Áno. Išli sme sa prejsť. Myslela som, že je fajn, ale on..." "Čo sa stalo?" poviem už aj ja vystrašene. "Začal ma obchytkávať. Hrozne som sa zľakla a mohlo to dopadnúť aj horšie." "Čo si spravila?" "Kopla som ho medzi nohy a utiekla som." "Ach, ešteže tak! Dávaj si prosím ťa na seba pozor!" "Ďík, že si prišla Mati." "No, nedvíhala si mi telefón a ani Lukáš nevedel čo je s tebou." "Asi ho mám vybitý." "Pospi si ešte si unavená. Potom sa stretneme." "Dobre pa."
Po tých slovách odídem. Kráčam mestom a rozmýšľam, kedy konečne Kaja nájde svoje šťastie. Najpr nevydarený vzťah s Lukášom, potom ten podrazák Michal a nakoniec nejaký úchylák. Má to ťažké.

Večer sme sa stretli s Lukášom a uvažovali sme ako Kaji niekoho dohodiť. "Ja nikoho nepoznám. Ty hej?" "Ja mám veľa kamošov, babou ako Kaja by určite nepohrdli, ale rozmýšľam, ktorý by bral vzťah naozaj vážne." "Tak skús porozmýšľať. " "Jeden z mojich naj kamošov sa teraz rozišiel s frajerkou. Dala mu kopačky a našla si iného. Je to v pohode chalan. Mohli by sme ich zoznámiť." "Ale ako to spravíme?" "Ja ho zavolám zabaviť sa na disku a ty zavolaj Kaju. Tam sa akože "náhodne" stretneme." "To je dobrý nápad. Ale kedy to zorganizujeme? A myslíš, že Kaja po tej včerajšej zlej skúsenosti bude ochotná ísť?"
"Môžme to dať napríklad na zajtra. V meste otvorili nový klub a zajtra je tam diska. A uvidíš ty ju nejako prehovoríš." "Dobre. A v to dúfam. Ak nám tento plán výde a dajú sa dokopy, tak sa môžme vyhlásiť za prvotriednych dohazdzovačov." Obaja sa zasmejeme.

Hviezdy v tvojich očiachDonde viven las historias. Descúbrelo ahora