10.kapitola

172 19 0
                                    

Tak a máme tu jubilejnú 10.kapitolu! Chcem sa všetkým ktorý túto story čítajú poďakovať za skvelých neuveriteľných 270 videní, 24 votes a 13 komentov! Ste najlepší, všetkým vám od srdca ďakujem! :)

Ráno sa zobudím hrozne unavená a náladu mi ešte viac pokazí spomienka na včerajší večer. Prečo utiekol? Nepáčil sa mu bozk so mnou? Alebo si uvedomil, že ma berie rovnako, ako tie jeho zástupy frajeriek? V hlave sa mi vynárajú milióny otázok. Potrasiem hlavou, aby som ich zahnala. Rýchlo sa vychystám do školy a nasadnem na bus.

O dvadsať minút už sedím v škole. Kaja trávi väčšinu času s Mišom. Nejako musím ten deň vydržať. Potrebovala by som sa niekomu zdôveriť, ale Kaja po prvé nemá na mňa čas a po druhé s Lukášom predtým chodila. Po škole, keď vychádzame bránou sa však predo mňa znenazdajky postaví. "Maťa, ty si myslíš, že som až taká hlúpa a nevšimla som si, že sa ti niečo stalo? Teraz hneď ideme spolu ku mne a ty mi všetko povieš. A to nie je prosba ale rozkaz. To, že som zadaná neznamená predsa, že som slepá!" "Ale ja..." chcem protestovať no Kaja už ma chytí za ruku a ťahá smerom k nej. 

Sadnem si teda k nej do obývačky a Kaja ide spraviť čaj. Ich byt je moderný a priestranný. Obe si ľahneme na mäkký koberec.

Chlipeme z čaju a ja začnem: "No medzi mnou a ...jedným chalanom sa niečo stalo."poviem a začervenám sa. Kaja na mňa zvedavo pozrie: "Akým chalanom?" "No neviem či by si to mala počuť.." " To by som teda mala!"preruší ma a visí na každom mojom slove. "No....medzi mnou a ... Lukášom."vykokcem. "Čože ? A čo sa stalo ? ". Porozprávam jej o celom večeri a zo srdca mi spadne veľký kameň. Poviem jej aj o "skoro bozku", keď prišiel za mnou v deň, v ktorý som sa dozvedela o mojom dedkovi. Pri spomienke na dedka sa mi oči naplnia slzami. Kaja počúva a občas na mňa hodí prekvapený pohľad. Nakoniec povie: "Neviem čo si mám o tom myslieť. Je jasné, že ťa má rád, ale asi zisťuje či len ako kamarátku, alebo aj ako niečo viac." A ty to cítiš ako ? " " No ak sú motýle v bruchu a červenanie znakom lásky tak..." "Mati veď ty si sa do neho úplne buchla" rozosmeje sa. Mne však do s miechu nie je. "Kaja zamysli sa nad tým. Lukáš má každý druhý týždeň inú babu!" "No tak to je pravda. Ale aký môže mať na to striedanie báb dôvod? " "Tak to neviem, ale rozhodne sa nechcem zaradiť medzi ne." 

Tak kecáme ešte asi pol hodinu a potom sa poberiem domov. Celkom sa mi uľavilo, keď som o tom Kaji povedala.

Môj týžden sa nesie v stereotype: škola- domov -spánok.Lukáš sa mi ani neozve. Dokonca neprišiel ani na stretnutie do cukrárne. Je to zbabelec. Nedokáže sa mi ani postaviť tvárou tvár.

Tak ešte jedno veľké ĎAKUJEM pre všetkých ;) votujte, komentujte, čìtajte.

P.S. ak máte záujem a čas kuknite na moju novú story - Broken heart.

Vaša Simča

Hviezdy v tvojich očiachWhere stories live. Discover now