2.kapitola

264 24 0
                                    

Električkou sa zveziem tri zastávky a už vystupujem. Prejdem cez malý park s fontánou a už z diaľky kývam Lukášovi. Sedí v cukrárni pri našom obvyklom stole vonku pod stromom, ktorý vytvára príjemný tieň pred pečúcim letným slnkom. Keď pomyslím na leto, podvedome sa usmejem. Do prázdnin už chýbajú len tri týždne! A to tretí júnový týždeň ideme na triedny výlet a posledný sa neučíme.

Myšlienkami sa vrátim späť k Lukášovi, ktorý už nie je ani dva metre predo mnou. Usmieva sa a už ma stíska : "No ahoj ty zasnívaná princezná !" Obzriem si Lukáša. Zakaždým, keď ho vidím sa mi zdá krajší. Krátke svetlohnedé jemne vlnité vlasy a tmavohnedé oči. Celý rok je opálený, čo ešte zvýrazňuje jeho krásu. A navyše má vyformovanú postavu. Dnes má oblečené biele tričko a kraťase. Je sexi, to sa musí uznať. Veď tak to aj vyzerá je to prvotriedny sukničkár. Baby strieda ako ženy rúž. Raz vysoká blondína inokedy záhadná bruneta...ktovie čo všetko s nimi robí. Radšej sa nad tým nezamýšľam. Priznám sa odjakživa sa mi páčil, ale už dávno som sa zmierila s tým, že nikdy u neho nebudem mať šancu. Vždy ma bral iba ako kamarátku a tak to aj zostane.

Lukáš mi rozpráva o škole, futbale(ktorý hráva) aj o babách na čo iba prikyvujem a ignorujem to. Objednáme si zmrzlinové poháre. Ked dojeme zmrzlinu pomaly vstaneme a rozlúčime sa. Lukáš ma priateľsky obíme a odchádza na rande. Ja idem ako vždy domov, na mňa chlapec nečaká.

Ďakujem z celého srdca všetkým čo si prečítali moje príbehy, za všetky votes a krásne komentáre :) nová kapitola sa už píše...

Hviezdy v tvojich očiachDonde viven las historias. Descúbrelo ahora