8.kapitola

179 24 3
                                    

Túto časť chcem venovať dotty041. Pretože ma dnes veľmi milo prekvapila svojím pozitívnym názorom na moje príbehy :) ďakujem moc ;)

Ráno sa zobudím a poobzerám sa po izbe. Môj pohľad sa zastaví na Kajinej posteli....ktorá je prázdna. Kde len mohla ísť tak skoro ? Rýchlo sa umyjem, zakryjem akné, oblečiem sa a idem ju hľadať.

Prejdem celé naše poschodie, no nikde nie je. Idem teda nižšie. Nakuknem do jedálne i na vécka. Rozhodnem sa preskúmať ešte prízemie. Nič. Vraciam sa teda na izbu. Keď prechádzam okolo prvého poschodia, započujem nejaký buchot. Idem teda za zvukom, ktorý sa za chvíľu zmení na tichý smiech. Vychádza spoza dverí miestnosti pre upratovačky.

Váham, no napokon predsa len otvorím dvere. Medzi kíblami, mopmi a čistiacimi prostriedkami tam sedí v objatí Kaja a .... Mišo ?! Rýchlo od seba odskočia a Kaja si pri tom buchne hlavu o policu. Kaja si šúcha hlavu a Mišo na mňa prekvapene pozerá. "Ak dovolíš, na chvíľu si Kaju požičiam. Má mi čo vysvetlovať." Mišo prikývne. Obaja vylezú z miestnosti. On sa vyberie smerom do svojej izby a Kaja so mnou do našej.

Sadneme si tam na posteľ a ja na Kaju zvedavo pozriem. "No spusti." "No neviem ako ...to povedať..." lezie to z nej ako z chlpatej deky. "S Mišom som tajne chodila už dávno pred Lukášom. Chodili sme spolu dosť dlho...asi pol roka. Potom sme sa pohádali a rozišli sa. Mesiac na to som sa dala dokopy s Lukášom. V piatok sme sa však stretli. Obaja sme si potrebovali niečo povedať. Ja, že stále milujem Miša a on, že to jednoducho neklape. Prišlo mi to vhod a dnes som sa ospravedlnila Mišovi. On mne tiež a tak sme sa spolu znova začali chodiť..." "Kaji ale prečo si mi to nepovedala ?" "Bolo mi to jednoducho trápne." "A včera si odpovedala kladne na Gabinu otázku..." "Áno, bolo to s Mišom." "Dúfam, že ťa Mišo nesklame. Som rada, že vám to znova klape. Veľmi vám to spolu svedčí." Kaja sa usmeje a začervená. Vyzerá ako čerstvo zamilovaná. Asi aj je. Každým dňom viac a viac.

Keď dokecáme je už deväť. Čas na raňajky. Zbehneme teda do jedálne. Počas jedenia na seba tí dvaja stále hádžu zaľúbené pohľady. Všetci si už všimli, že sa medzi nimi niečo deje. Počas dnešnej turistiky sa už držia za ruky a svoju lásku netaja. Vrátime sa až okolo siedmej a hladný ideme na večeru. Po nej unavené ľahneme do postele. Dnes sa žiadna párty nekoná. Musíme sa vyspať. Kaji zapípa sms-ka. Podľa jej pohľadu viem, že píše Mišo. Podá mi mobil. Tam stojí:

Dobrú noc zlatko. Ľúbim ťa. Mišo ♥

Zasmejeme sa a Kaja mu odpíše podobne romanticky. Po pár minútach obe zaspíme. Bol to ťažký deň. Snívam o láske, podobnej ako prežíva Kaja. Akurát tam vystupuje iný chlapec. Ako inak...Lukáš.

Ďakujem za všetky prečítania, votes a komenty ;) veľmi si to cením ;)

Hviezdy v tvojich očiachWhere stories live. Discover now