Ahooj ľudia dnes som sa rozbehla ;) už druhá kapitola za deň...píšem ju najmä kvôli Eztern ;) ďalej ďakujem The_Child_of_Adem, dotty041, book_of_dreams, tesi17 za to že čítate/čítali ste moju story ;) krásny 470 videní, 59 votes, 18 komentárov! Z celého srdca vám ďakujeeeem. Veď to si ani nezaslúžim. Najradšej budem ak ma budete čítať ďalej :D Prosím vyjadrite sa, či sa vám príbeh stále páči, a prípadne v čom sa vám nepáči.
S.Začneme teda vymýšľať "diabolský plán" na prichytenie Miša. Nevieme ako docieliť, aby ho Kaja videla. Mišo sa dobre stráži. Nakoniec sa teda zhodneme, že sa Lukáš bude tváriť, že je so mnou pohádaný a nenápadne odsleduje, kedy sa s Gabou stretáva. Lukáš povedal, že dnes majú s partou stretnutie, tak mi potom zavolá.
Tak som teda čakala, kým Lukáš zavolá. Čítala som si, pozerala som TV...nakoniec som zakotvila na facebooku. Prezerám si Gabin profil. Hľadám niečo, čo by naznačoval na vzťah s Mišom, no nič nenájdem. Tak isto dopadnem aj na Mišovom profile. Do kelu! Takže to bude komplikovanejšie.
Okolo desiatej večer sa konečne ozve. "Ahoj zlato."
"Čau, ako si dopadol?'
"Čudovala by si sa koľko ti toho opitý povie."
"Super! Tak priznal sa?"
"Áno. Dokonca mi povedal, že sa stretávajú každý deň o štvrtej v škole."
"Preto som ho vtedy po doučku videla."
"Vidíš! Mohla by si Kaju vytiahnuť na doučko!"
"Mohla, len musím počkať na dobrú príležitosť."
"Dobre Mati, tak pa!"
"Pa."O tri dni sa stane skvelá vec. Kaja dostala štvorku z matiky. Viem, že to vyzerá ako škodoradosť, ale teraz jej môžem navrhnúť doučko. Najprv sa s ňou musím však uzmieriť. Cez prestávku ju zavolám von z triedy.
"Čo odo mňa chceš?"
"Odpustenie. Prepáč bolo to neopodstatnené obvinenie."
"Príjma sa."
Ja ju objímem. "Kaji dnes si dostala tú štvorku z matiky. Nešla by si so mnou na doučko? Mne pomohlo."
"Dobre. Tak poobede."
Okolo švrtej odchádzame z doučovania po chodbách školy. Už sa teším, keď Kaja zistí pravdu. Obzerám sa a pohľadom hľadám známu tvár. No nič. Nikde nie je. Začneme sa teda prezliekať v šatni. Je možné, aby nás ten idiot znova prekabátil? Zrazu započujeme z nejakej šatne strašný buchot. Rozhodneme sa tam ísť pozrieť. Nakúkame do šatní. Kaja zastane a vyjavene kuká pred seba. Podídem k nej a ukáže sa mi pohľad na Gabu a Miša. Sú na sebe nalepený a bozkávajú sa. Je jasné, že spolu niečo majú. Kaja podíde k Mišovi, ktorý si nás stále nevšimol. A...vlepí mu facku. Silnú, plnú hnevu. "Koľko to už spolu ťaháte?" "Asi dva mesiace." Povie drzo Gaba. Ďalšia facka teda letí jej. Ona sa urazene chytí za líce. Kaja s plačom odíde zo školy. Vezmem ju do náruče a spolu ideme k nej domov. "Kaji ja som sa ti to snažila povedať, ale kým by som to nevidela na vlastné oči, neverila by si mi." "Prepáč, že som ti neverila. Ďík, že si mi otvorila oči." "Veď na to sú kamošky, nie?" "Ja hlúpa som bola zaslepená..." "Kaji zaslepené sme všetky, láskou..."
BẠN ĐANG ĐỌC
Hviezdy v tvojich očiach
Lãng mạnDokáže ich láska prekonať všetky prekážky, napriek tomu akí sú rozdielni? Môže sa aj lámač dievčenských sŕdc skutočne zamilovať? "Kto by už ľúbil mňa? Hlavne ty, ktorý môžeš mať každú na ktorú pomyslíš..." "Mati veď ty si to najkrajšie a najmilšie...