Už od rána sa odhodlávam zavolať Kaji. Strašne sa bojím, že to odmietne a celý náš plán padne. Ja nepatrím medzi dobrých "presviedčačov". Počas nášho kamarátstva ma do väčšiny vecí ťahala ona, nie ja ju. Najhoršie na tom je, že už je zo mňa nervózny aj Lukáš. On to už má s Danom dávno dohodnuté. Keď okolo obeda zistil, že o tom zatiaľ Karolína ani len nevie a okolo pol šiestej chceme vyraziť, poriadne sa naštval. Preto teraz konečne dvíham mobil a vytáčam jej číslo. Zdvihne skoro ihneď.
"Maťa?"
"Ahoj Kaji, nešla by si dnes so mnou na disku? Vieš, trochu sa odviazať...". Dýchaj Maťa, dýchaj a nepokaz to!
"Potom všetkom naozaj nemám chuť..."
"Ale Karolína, ty vážne odmietneš ponuku babskej jazdy na otváracej diskotéke v najnovšom klube?"
"Si predstav..."
"Nuž ja s tebou o tom debatovať nebudem. O pol šiestej som u teba a beriem v takom stave, v akom ťa nájdem. Pa!" Ja sa nespoznávam! Fakt som ju takto pritlačila o múr?!
"Tak fajn, vidím, že nemá cenu ti odporovať. Večer sa vidíme...Čau."
Áno, áno, áno, áno, áno!!! Ja som to vážne zvládla! Objavila som v sebe svoje skryté zákerné ja! Idem hneď napísať Lukášovi.
O šiestej sa vidíme :)
Odpoveď na seba nenechá dlho čakať.
Super zlato, vedel som, že to zvládneš. :)
Tak a teraz mi ostávajú asi dve hodiny na prípravu. Veď aj ja sa chcem Lukášovi páčiť, nie? Chce to aspoň dvadsať minútový relaxačný kúpeľ. Napustím si vaňu a s radosťou sa zvalím do teplej vody...
Otvorím oči a s úsmevom sa prebudím s krásneho sna. Do...krutej reality! Do kelu! Koľko je hodín?! V strese sa rýchlo pozriem na mobil položený na umývadle. 16:45!! S nadávkami sa rýchlo pustím do umývania hlavy a holenia nôh. Ako som len mohla zaspať vo vani! Som normálna? Nie! Som sprostá, sprostá, sprostá! Veď za trištvrte hodinu mám byť u Kaji! Zabalená v uteráku vyskočím z vane a bežím si vybrať oblečenie. Hodím na seba kratšie bledo-ružové šaty. Potom si fúkam hlavu. Keď skončím je 17:15. A ešte nemám hotový make-up. Rýchlo sa namaľujem a bežím k nej. Napokon k nej dorazím o 17:45. Fú...neni to až také hrozné, ale som zadychčaná a spotená. Karolína už čaká pred bránou. Krásna ako vždy. Má na sebe čierne minišaty a jemné líčenie. "No čo Maťka, meškáme, meškáme?" vyškiera sa od ucha k uchu. "Zaspala som vo vani." priznám sa. Kaja dostane záchvat smiechu. Nahnevane do nej drgnem a potiahnem ju za ruku smerom k novému klubu.
Vchádzame dnu. Všade hraje hlasná hudba a parket sa otriasa pod desiatkami tancujúcich ľudí. Všetko vnútri je moderne zariadené. Očami nenápadne hľadám Lukáša. No nikde ho nevidím. Rozhodnem sa teda naše stretnutie naozaj nechať na náhodu a ťahám Kaju tancovať. Bláznime sa a skáčeme do rytmu hudby. Zrazu sa o niečo potknem. Začnem balansovať na jednej nohe, drgnem do niekoľkých ľudí, ktorí nespokojne frflú. Každú chvíľu čakám pád, no nestane sa. Ocitnem sa v niečom náručí. Rozoznám Kajin a ....Lukášov smiech... Prekvapene zisťujem, že ma chytil práve on. Musela som vyzerať naozaj vtipne. Keď sa Lukáš dosmeje a postaví ma na vlastné nohy, všimnem si chlapca vedľa neho. To bude zrejme Daniel. Vyzerá celkom sympaticky. Má krátke svetlé vlasy a modré oči, ktoré upiera na Kaju. Rovnako ona pozerá na neho. Lukáš sa chopí zoznamovania. "Toto je moja frajerka Maťa a jej najlepšia kamoška Karolína." Podáme si ruky. "Čo keby sme oslávili naše zoznámenie šampanským?" spýta sa Lukáš. Všetci prikývnu. "Mati pomôžeš mi?" Chytí ma za ruku a spoločne sa vydáme k barovému pultu, kde objednáme štyri poháre šampanského. "Videla si ako na seba pozerali?" uškrnie sa. "Áno, myslím, že náš plán celkom vychádza." To sa aj potvrdí, keď sa vrátime. Dano s Kajou tancujú na parkete a vyzerajú byť v družnom rozhovore. Štrngneme si na náš úspech. Teraz už ich necháme, nech sa dajú dokopy sami. My sme spravili čo sme mohli. Lukáš ma chytí za ruku a usmeje sa: "Smiem prosiť, mladá dáma?" "To viete, že áno." poviem a stratím sa v jeho náručí.
Tak ďalšia časť je po dlhom čase tu. Teraz cez leto mám veľa aktivít tak sa ospravedlňujem, že až teraz. Ale snáď sa aspoň bude páčiť :) S.
YOU ARE READING
Hviezdy v tvojich očiach
RomanceDokáže ich láska prekonať všetky prekážky, napriek tomu akí sú rozdielni? Môže sa aj lámač dievčenských sŕdc skutočne zamilovať? "Kto by už ľúbil mňa? Hlavne ty, ktorý môžeš mať každú na ktorú pomyslíš..." "Mati veď ty si to najkrajšie a najmilšie...