Túto časť chcem venovať book_of_dreams. Je to baba, ktorá ma najviac podporuje a napriek tomu, že môj príbeh zatiaľ nečíta veľa ľudí, dáva mi silu písať. Ďakujem! :)
Konečne sa s Kajou usadíme v autobuse. Už som jej povedala o dedkovi, ale o incidente s Lukášom som jej samozrejme nepovedala. Dnes je akási nesvoja. Keď sa pohneme, spýtam sa jej : " Stalo sa niečo ?" Ona len smutne pokýva hlavou na znak súhlasu. "Kaji hovor, vieš, že mne môžeš povedať všetko."
"Lukáš sa so mnou rozišiel." "Čože?" "Včera sme sa stretli a povedal, že to nemá zmysel." Myslela som si, že ich vzťah nepotrvá dlho, ale toto bolo neobvykle krátko. "Kaji nič si z toho nerob. On je sukničkár, s nikým nie je dlho. Vždy dáva kopačky on." Kaja stíchne a zrejme rozmýšľa o rozchode. Ja tiež. Prečo to Lukáš spravil? A prečo ma skoro pobozkal?
Za hodinu sme tam. Na dve noci sa neoplatí ísť ďaleko. Ubytujeme sa na dvoj až troj lôžkových izbách. Chata je typicky socialisticky zariadená, stará a ošarpaná. Ako každý rok... Ja som na izbe iba s Kajou na najvyššom poschodí. Hneď s ňou uzavriem dohodu, že výlet si užijeme a nachvíľu zabudneme na všetky problémy.
Okolie chaty je pekné, sú tu samé stromy a zeleň. Po ubytovaní máme rozchod. Ideme sa teda poobzerať po okolí. Čas ubehne ako voda a musíme sa vrátiť na večeru. Po nej nasleduje rozchod na izby a o desiatej je večierka, na ktorú každý kašle. Všetci sme si dohodli stretávku na našej izbe o 22:30.
Kedže naša izba je priestranná, všetci sa do nej v pohode vojdeme. Chalani vytiahnú prepašované pivo a niektoré baby fajčia pri okne. Volajú aj nás, no mňa to neláka. Kaja tiež odmietne, ale ona už fajčila. Vraj sa pri tom takmer zadusila. Po chvíli niekto navrhne hrať fľašu. Padne niekoľko hnusných otázok, keď fľaša ukáže na mňa. Otázku mi dáva Mišo, našťastie je to celkom milý chalan. Dá mi typickú otázku: "Kto sa ti páči?" Pravdu kvôli Kaji povedať nemôžem a preto presvedčivo opíšem vymyslené suseda Tomáša. Skočia mi na to. O niekoľko minút príde na rad i Kaja. Jej dáva otázku Gaba, najväčšia pipka z triedy. Je umelá, na tvári tri kilá make-upu a umelé nechty, napriek tomu je Kaja od nej stokrát krajšia. Tá krava jej dá dobre štipľavú otázku: "Spala si s niekým?" Kaja je chvíľu ticho. Čakám jej jasné nie, no namiesto toho sa ozve: "Áno."
To musí byť iba kamufláž! To by mi snáď povedala. Celý čas rozmýšľam ako to je. O druhej konečne všetci odídu a mi osamieme. Začnem teda: "Kaja ako si to odpovedala na Gabinu otázku? Prečo si klamala? " "Povedala som pravdu" povie a zhasne svetlo. Moje ďalšie otázky odbije tým, že je unavená. Do rána asi umriem od zvedavosti, no nechám to tak. Dnes už z nej nič nedostanem. Uložím sa teda s predsavzatím, že to od nej zajtra za každú cenu zistím. Potom v okamihu unavená zaspím.
Ďakujem každému kto si prečítal moju story. Snáď sa vám aspoň trochu páči. Ďakujem za každý vote a komentár. :)
YOU ARE READING
Hviezdy v tvojich očiach
RomanceDokáže ich láska prekonať všetky prekážky, napriek tomu akí sú rozdielni? Môže sa aj lámač dievčenských sŕdc skutočne zamilovať? "Kto by už ľúbil mňa? Hlavne ty, ktorý môžeš mať každú na ktorú pomyslíš..." "Mati veď ty si to najkrajšie a najmilšie...