12.kapitola

155 18 0
                                    

Tak po dlhom čase ďalšia časť. Prepáčte, že mi to tak dlho trvalo, ale mám fakt málo času. Snáď sa bude páčiť. Vote, follow, comments ;)

S.

Chystám sa von oveľa dlhšie ako zvyčajne. Namaľujem sa a hodím na seba najkrajšie šaty, aké v skrini mám. Napokon sa teda vymocem z domu a bežím do parku. Mám tam byť už o 5 minút.


Keď prichádzam, Lukáš už tam stojí. Opiera sa o zábradlie a pozerá do neznáma. Keď si ma všimne, pousmeje sa : " Takže to bude ešte ťažšie než som si myslel.". Naznačuje skúmajúc ma od hlavy po päty. " Čo bude ťažšie ?" nechápavo na neho pozriem. " Počuj Mati, ty vieš, že ťa mám rád, dokonca radšej, ako ktorékoľvek iné dievča. Práve preto ťa nechcem využiť ako všetky ostatné. Ja som nikdy nebol schopný milovať! " "Tak preto si ma bozkával a dával mi nádej...." po tvári mi tečú slzy. " Viac k tomu nemám čo povedať. Zbohom!" poviem a rozbehnem sa odtiaľ čo najďalej.


Utekám až kým mi nedôjde dych. Sadnem si na na najbližšiu lavičku a znova sa rozplačem. Tak na toto som sem išla. Zrazu si niekto ku mne prisadne a objíme ma. Podľa vône hneď zistím, že je to Lukáš. Porazenecky sa k nemu priviniem. Pre jeho vôňu som vždy mala slabosť. Jemne mi nadvihne bradu a pohladí ma po líci. "Prečo si prišiel?" "Lebo som ešte nedopovedal, čo som chcel." "Tak hovor, nech už to máme za sebou." "Ty nie si pre mňa iba kamarátka a nikdy si pre mňa iba ňou nebola. Vieš prečo stále striedam frajerky?" nenechá ma dopovedať a pokračuje: "Snažil som sa na teba zabudnúť. Nájsť to, čo vo mne dokážeš vyvolať iba ty. Nechcel som si priznať, že som zaľúbil a snažil som si to vývrátiť, no srdce neoklameš." prebodáva ma hnedými očami. "Kto by už ľúbil mňa? Hlavne ty, ktorý môžeš mať každú na ktorú pomyslíš..." "Mati veď ty si to najkrajšie a najmilšie dievča na svete ! Máš nádherný úsmev, z ktorého sa mi podlomujú kolená a hviezdy v tvojich očiach sú my svetlom v smutných dňoch..."nedopovedá. Umlčím ho bozkom. Dám do neho všetky city, ktoré k nemu prechovávam. A on mi ho opätuje. Teraz cítim, že tie slová myslel vážne. Jeho srdce búcha tak silno, že to cítim i ja, privinutá na jeho hrudi. Je to naozaj krásne. Naše srdcia bijú v jednom rytme. Zahŕňame sa jemnými, sladkými bozkami, aké poznajú iba tí, čo okúsili pravú lásku. Svet okolo mňa sa náhle zmenil. Zlo i smútok zmizlo a nahradil ho on. MÔJ Lukáš.

Hviezdy v tvojich očiachTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang