Ahoj ľudia!! Vy ste najsuprovejší! Ja viem že píšem čoraz častejšie ale keď vidím tie krásne čísla!! Viac ako 300 videní! 30 votes! A 13 komentárov! Som taká šťastná! Ďakujem!
V poslednom čase sa zo mňa stala tak trochu mátoha. Som sklamaná z toho čo Lukáš robí, alebo teda skôr nerobí. V škole ostávam dlhšie, rozhodla som sa chodiť na doučovanie z matiky, ktorá mi vôbec nejde.
"Môžete ísť. Pekný zvyšok dňa." Povedala matikárka, ktorá ma doučuje a odišla z triedy. Pozbierala som si teda učebnice a vybrala sa do šatne. Ako som prechádzala cez prvé poschodie, zrazu niečo, alebo teda nikto upútal moju pozornosť. Bola to Gaba, ktorá sa bozkávala s nejakým chalanom. Na tom by nebolo nič divné, lebo ona strieda chalanov jedna radosť, keby sa moje oči pri pohľade na nich nestretli s Mišom. Áno, presne s tým Mišom, s ktorým si cez prestávku ešte šťastne štebotala Kaja. Rýchlo sa odvrátim a bežím do šatne. Hodím na seba bundu, nazujem si balerínky a chystám sa vyjsť z šatne. Cestu mi však skríži Mišo. Pritlačí ma k stene a pozrie mi do očí. "Kaja sa to nedozvie."sykne. Prebodáva ma pohľadom a dodá: "Inak sa rozlúč s Lukášom. Ver tomu, že mu vyhovorím to, že ťa ľúbi." "Ty ho...poznáš?" vykokcem. "Viac ako si myslíš."uškrnie sa a odíde.
Ponáhľam sa domov. Tam sa konečne zavriem do izby a nechám svoje myšlienky pracovať. Mieša sa vo mne strach s...radosťou. Naozaj je to radosť? Áno... Mišo povedal, že mu vyhovorí, že ma ľúbi...Je možné, aby Lukáš ku mne cítil niečo viac ako lásku? Nie som si istá. No k Lukášovi teraz cítim hlavne hnev. Zapípa mi SMS. Otvorím ju a to čo uvidím ma prekvapí:
O 18:00 v parku. Musíme sa porozprávať. L.
Môj hnev premôže zvedavosť. Myslím, že tam pôjdem. Nie myslím, viem.Trochu kratšia časť, ale s mnoho udalosťami ;) dúfam že sa páči.
Simča
YOU ARE READING
Hviezdy v tvojich očiach
RomanceDokáže ich láska prekonať všetky prekážky, napriek tomu akí sú rozdielni? Môže sa aj lámač dievčenských sŕdc skutočne zamilovať? "Kto by už ľúbil mňa? Hlavne ty, ktorý môžeš mať každú na ktorú pomyslíš..." "Mati veď ty si to najkrajšie a najmilšie...