Ahojte ďalšia časť je tu ;) po dosť krátkom čase :D snažím sa túto story nezanedbávať. Votes a komentáre potešia ;)
S."Volal mi kamoš z partie...Mišo. Povedal, že kráčal po meste a videl ťa s nejakým chalanom. A potom mi poslal túto fotku." Strčí mi pod nos fotku baby bozkávajucej nejakého chalana.
"Lukáš pozrel si sa na tú fotku?"
"Utahuješ si zo mňa? Jasné, že pozrel!"
"Tak by si videl, že tá baba otočená chrbtom vôbec nie som ja! A kebyže sa viac zaujímaš o Miša, zistíš, že to on podvádza Kaju. Ja som ich videla a on ma vydieral, že ak to Kaji povie tak on zabráni aby si bol so mnou! No a ja som sa dnes už nevydržala pozerať na to, ako Mišo klame moju kamošku! Tak som jej to dnes povedala, ona mi ale neuverila a hneď volala Mišovi. A on zase hneď volal tebe! A ešte ma stretol v meste a povedal mi pár "milých" slov. Takže ak veríš radšej jemu ako mne, tvojej dlhoročnej kamoške a teraz frajerke, tak potom ma nechaj na pokoji! Myslíš, že som ťa ľúbila toľko rokov na to, aby som ťa po pár dňoch chodenia opustila?! Viac k tomu nemám čo povedať." Dokončím svoj dlhý monológ a utečiem. Lukáš zostane pozerať s vyvalenými očami. Po chvíli sa za mnou rozbehne, no ja už mám náskok a nasadnem na autobus domov.Keď vojdem do nášho bytu, na mobile mi už svietia neprijaté hovory od Lukáša. Keď mu neodpovedám, napokon zaklope na naše dvere. Otvorím a pozriem do jeho tmavých, smutných očí. Môj hnev odrazu pominie.
"Mati, mne je to fakt ľúto. Bol som hlupák, že som veril tomu idiotovi."
"Ty si žiarlil?" Uškrniem sa.
"Áno. Žiarlil som na moje najkrajšie dievča pod slnkom."
Pri tých slovách ma zahreje pri srdci. Naozaj povedal MOJE dievča?
"Odpúšťam ti."
On svoju vďačnosť vyjadrí bozkom. Jemným, krásnym, hovoriacim za všetko. Mišo našu lásku nemôže pokaziť.
"Musím Kaji ukázať, s kým chodí." Poviem.
"A ja ti s tým pomôžem." Podporí ma.
YOU ARE READING
Hviezdy v tvojich očiach
RomanceDokáže ich láska prekonať všetky prekážky, napriek tomu akí sú rozdielni? Môže sa aj lámač dievčenských sŕdc skutočne zamilovať? "Kto by už ľúbil mňa? Hlavne ty, ktorý môžeš mať každú na ktorú pomyslíš..." "Mati veď ty si to najkrajšie a najmilšie...