😛Lauren😛 P.O.V.
"Wij moeten wat vertellen eigenlijk want ons besluit ligt al vast".
"Euhm... Je vader en ik hebben besloten om naar Amerika te verhuizen, en we hebben daar al een huis gekocht.", zei mijn moeder kalm. "WAT?!", riep mijn broer door het hele huis. Ik daarentegen bleef ook heel kalm, maar ik was sprakeloos. Er ging natuurlijk wel veel door mijn hoofd. Jill, Jonas, school,vrienden die ik niet had,... "Waar gaan we dan naartoe?", vroeg ik dan maar. "Los Angeles" Oke dat is wel cool. Eigenlijk droomde ik daar al lang van, maar niemand denkt dat dat ooit gaat gebeuren toch? Toen begon mijn vader weer te praten: "We vertrekken volgende week, dus deze week gaan we inpakken" Mijn broer stormde naar boven, en je hoorde de deur van zijn kamer dichtslaan. "Hoe moet dat dan met school?", vroeg ik. "We hebben al een school gevonden voor jou, we hebben ook al met je school van hier gebeld, je moet je examens niet mee doen want we vertrekken volgende week al en je eindexamens zijn over 3 weken." "En Nick? (Broer)", vroeg ik. "Die studeert vervroegd af, want hij zou dit jaar toch afstuderen", zei mijn vader. Opeens ging mijn gsm. Ik nam op zonder naar de beller te kijken. "Met Lauren?", zei ik.
"Het spijt me Lauren, wil je me aub vergeven?", klonk Jonas zijn stem door de gsm. Ik gebaarde naar mijn ouders dat ik even weg ging en ging even naar de woonkamer. "Luister Jonas, kom anders even langst dan kunnen we praten want ik heb ook nog wel wat te vertellen." Een kwartier later stond hij hier. Awkward liepen we naar mijn kamer. "Luister Lauren-" "Jonas ik weet dat het je spijt, maar ik moet je iets vertellen" "Wat?" "Ik ga verhuizen" Raar genoeg kreeg Jonas een lach op zijn gezicht "Naar waar?", vroeg hij. ""Euhm... Los Angeles"
JE LEEST
Change
Teen FictionNet nadat Lauren voor de zo veelste keer bedrogen werd door haar vriendje, krijgt ze van haar ouders te horen dat ze naar Los Angeles gaat verhuizen. En natuurlijk leert ze daar die knappe jongen kennen.