*Maandag 3 juni*
Lauren povIk werd wakker van mijn gsm en kwam uit mijn bed. Ik kleedde me aan. Ik nam een jeans-shortje, een shirtje met or nah? erop (Zoë Maes gij weet😏) en sandalen. Misschien is het shortje te kort. Tja ik trek het wel gewoon naar beneden als ik een leerkracht zie. Ik liep naar beneden, en ontbeet. Geen ouders, geen broer, niets. Weeral alleen thuis...
Het heeft zo zijn voordelen en nadelen:
Voordelen: - er kunnen altijd vrienden langskomen, ik heb het hele huis voor mezelf...
Nadelen: - ik moet vaak voor mijn eigen eten zorgen, ik los alles alleen op...Ik wil echt langsgaan bij Jake, maar ik moet naar school... Nu is elke les zo saai... Nu zit ik naast zo'n seut met een brilletje die zijn neus dringend moet snuiten. Maar langst de andere kant heb ik nu nog eens tijd om met Zoë te praten. "Hey Zoë!", riep ik en liep naar haar toe. Bij haar stonden Nele, Emma, andere Zoë, en Madelief. "Heey Lauren!", riepen ze allemaal. Ik legde ze allemaal uit wat er de afgelopen dagen was gebeurd en daarna liepen ik en Zoë samen naar de les. Voor de rest van de dag kende ik nog niemand in mijn klas
EINDELIJK is de schooldag gedaan. Ik rijd meteen naar het ziekenhuis.
Als ik de kamer binnen kom gelopen is er niemand. Ik doe mijn vest uit en zet mijn tas ergens neer.
Ik ga even bij Jake zitten. Ik hoop echt dat hij snel wakker wordt. "Wordt wakker alsjeblieft", fluisterde ik. "Probeer het", zei ik.Opeens voelde ik hem knijpen in mijn hand. Nog geen seconde later opende hij zijn ogen. Ik kreeg tranen in mijn ogen. Ik ging direct een verpleegster halen. "Hij is wakker!!", riep ik. Direct kwamen er een dokter binnen en deed wat testjes. Ze liepen 5 minuten later terug buiten en Nathalie kwam binnen gelopen. "JAKE!", riep ze en kwam binnenlopen. "Je bent wakker", zei ze en streelde zijn gezicht. Zij kreeg ook tranen in haar ogen. We gingen beide bij Jake zitten. "Lauren, mama", zei Jake...
*Donderdag na school*
Vandaag mag Jake naar huis... Nathalie is hem gaan halen en ik sta met zijn vader, familie en vrienden binnen in de living te wachten tot ze thuiskomen. Woensdag is Sam ook wakker geworden. Hij was dan bij Jake op de kamer gaan liggen. Hij mocht wel nog niet naar huis...
Jake kwam binnen met Nathalie en iedereen kwam tevoorschijn. "SURPRISE!!!", riep iedereen.
*3 uur later*
Er is al een heel deel naar huis gegaan, niet iedereen bleef eten. Zijn ouders houden een barbecue, en ik blijf eten.Ik zit buiten met mijn mama te bellen dat ik niet mee eet. Na dat ik mijn gsm had afgelegd, kwam Jake naar buiten lopen. "Hey Lauren", zei hij. Hij kwam naast mij zitten. "Hey", zei ik terug. "Ik wou je eigelijk iets vragen...", zei hij.
"Zou jij met mij op een date willen gaan?"
JE LEEST
Change
Teen FictionNet nadat Lauren voor de zo veelste keer bedrogen werd door haar vriendje, krijgt ze van haar ouders te horen dat ze naar Los Angeles gaat verhuizen. En natuurlijk leert ze daar die knappe jongen kennen.