Lauren pov 😜
Wacht wat? Hij wil een date met mij? "Ja, natuurlijk!", zei ik. Hij glimlachte en liep samen met me naar binnen. De meeste mensen waren al weg.
Na de bbq bij Jake ben ik naar huis gegaan en heb nog wat tv gekeken. Daarna ben ik gaan slapen.
*volgende dag*
Ik zit beneden te eten. Vandaag is het eindelijk vrijdag... Ik heb gisteren nog met Jake gesmst en we hebben afgesproken dat we zaterdag op date gaan. Maar eerst nog school overleven, want Jake komt pas maandag naar school....*na school*
Als ik binnenkom thuis is er weer niemand thuis. Ik loop naar mijn kamer en ga wat tv kijken. Opeens krijg ik een sms. Jake. 'kom je langs?', Stuurde hij. Ik stuurde terug dat ik eraan kwam. Ik maakte me klaar en liep naar buiten. Ik nam mijn fiets en ging naar Jake."heey", zei Jake toen ik binnen kwam. "Hey", zei ik en gaf hem eem kus.
Jake en ik hebben de hele namiddag films gekeken en gepraat. Nu zit ik met mijn ouders te eten, maar mijn broer is er niet bij... Hij is dus nu 19 en hij heeft een vriendin. Tja...
23u57
pffff... ik kan echt niet slapen. Ben ik nu zo zenuwachtig voor de date morgen? Na uren wakker te liggen ben ik eindelijk in slaap gevallen.*Zaterdagochtend*
Ik was me aan het klaarmaken voor de date met Jake. Ik droeg een zwart rokje met een mooi t-shirtje erin gestoken en mijn Stan Smiths eronder. Hij had mij een sms gestuurd met waarij stond dat ik naar het park moest komenWanneer ik in het park aankwam, waren er niet veel mensen. Ik zag Jake in de verte. Ik wandelde naar hem. Ik kwam aan en gaf hem een knuffel. Er lag een deken en een mand. Een picknick ..."Dit is zo lief!", zei ik tegen Jake.
We waren aardbeitjes aan het eten en we waren samen aan het lache, om herinneringen. "Ik zeg het je, toen de leerkracht zei dat jij naast mij moest komen zitten, was ik echt superblij!", zei Jake lachend. "Haha, maar ik was ook blij hoor, je draaide je hoofd om en ik dacht letterlijk Wow", zei ik. We zaten echt wel heel dicht bij elkeer nu. We keken in elkaars ogen en we kwamen dichterbij...
En dan voelde ik Jakes lippen op de mijne..
JE LEEST
Change
Teen FictionNet nadat Lauren voor de zo veelste keer bedrogen werd door haar vriendje, krijgt ze van haar ouders te horen dat ze naar Los Angeles gaat verhuizen. En natuurlijk leert ze daar die knappe jongen kennen.