Lauren pov
*Maandag*
Ik liep binnen in de school met Jake. Gisteren ben ik nog bij hem geweest, maar toen ik thuis kwam, vond mijn moeder weer dat ik te laat thuis was terwijl ik om 8u thuis was. Ik haat mijn ouders echt. Serieus. Haat. No kidding. "Lauren?", haalde Jake mij uit m'n gedachten. "Sorry ik was een beetje aan het dromen...", zei ik. We liepen samen naar Biologie en gingen naast elkaar zitten.
Zoë kwam binnen en kwam achter me zitten. "Hey hoe was het in het pretpark?", zei ze boos.
"Euhm... goed?" "Je weet waar ik het over heb" "Ben je boos omdat je niet mee bent gegaan? Want ik kan daar niets aan doen...", zei ik rustig.
"Ah nee? Je kon mij toch uitnodigen?", zei ze.
"Ben je jaloers, is dat het? Sorry maar ik heb nog andere vriendinnen hoor...", zei ik en toen draaide ik me terug om naar voren. Al een geluk had Jake niets van het gesprek gehoord want hij was even met wat vrienden aant het praten.Na de les liep ik naar buiten. Ik gaf Jake een klein kusje en liep naar de volgende les.
Ugh... wiskunde... Ik wou dat Jake hier was...
Bij wiskunde ken ik alleen maar Sophie. Ze zit naast mij. Op de klok is het 9u13. Nog 7 minuten...Na wiskunde liep ik direct naar Jake, Wendy en Ellen.
Na school deed ik snel mijn huiswerk. Natuurlijk begon ik daarna direct mer Jake te sms'en. Maar hij had niet veel tijd want hij begint woensdag met zijn examens. Ik moet ze niet mee doen, omdat ik hier nog maar net op school zit.
'S avonds zat ik met mijn ouders en mijn broer te eten. Intussen heeft mijn broer een lief. Hayley. Ze zag er wel lief uit. "Jongens, je vader en in hebben besproken dat we deze zomer familie gaan bezoeken in België...", zei mijn moeder. "Echt?!", Vroeg ik. "Ja ergens in augustus!", zei ze vrolijk.
Dan kan ik misschien Jill nog eens zien.
En Jonas...
JE LEEST
Change
Novela JuvenilNet nadat Lauren voor de zo veelste keer bedrogen werd door haar vriendje, krijgt ze van haar ouders te horen dat ze naar Los Angeles gaat verhuizen. En natuurlijk leert ze daar die knappe jongen kennen.