Lazy day

46 0 3
                                    

Lauren pov💘

*zondag*

Ik werd wakker. Op de wekker stond 10u55. Wow, zo lang slaap ik bijna nooit...
Ik stond op en kleedde mij aan. Ik keek wat naar de meldingen op mijn gsm.

~ Instagram: Zoë vindt je foto leuk
~ Facebook: Emma vindt je omslagfoto leuk
~ Shots: Nash Grier heeft een shot geplaatst
~ Twitter: @Julieaerts heeft je tweet als favoriet gemarkeerd
~ Jake❤️: Good morning babe😘

Wow, bij die laatste ging mijn hart wel even sneller kloppen...
Ik ging naar beneden en antwoordde op de sms van Jake.
Ik stuurde hem ook dat ik om 13 u ongeveer zou komen.

Ik kijk naar mijn favoriete serie 'Modern Family' als ik opeens word gebeld.
"Hallo, met Lauren?", nam ik mijn gsm op.

"Hey het is Sophie hier, en ik organiseer een feestje voor mijn 16e verjaardag... Dus ik wou je vragen of je zin had om te komen?", ratelde ze aan 1 stuk door. "Wacht, hoe kom je aan mijn nummer?", zei ik. "Ow, ik kreeg het van Jake, we zitten samen in biologie, en ik vroeg hem of hij nog mensen kende die ik nog kon uitnodigen...", legde ze uit. "Ik wil wel komen, wanneer is het?", vroeg ik. "Het is pas binnen 1 maand ofzo maar ik wil zeker weten dat er genoeg mensen kunnen komen, het is 29 juni", zei ze. "Ja dan kan ik waarschijnlijk wel, sms me de details maar door!", Zei ik. "Ok! Ik zie je waarschijnlijk morgen op school bye!"
"Tot morgen!", Zei ik terug.

Toen ik afdrukte zag ik de tijd op mijn gsm. 12u46. Shit ik moet naar Jake vertrekken! Ik nam snel mijn spullen en liep naar beneden, naar de deur van de garage en nam mijn fiets.

Ik belde aan bij Jake. Al snel werd ik ontvangen met die geweldige lach van hem.

*paar uur later*
"Ik moet vertrekken naar huis, want anders gaat mijn moeder weer kwaad worden...", zei ik tegen Jake. "Oke, ik laat je even uit", zei Jake.
Hij liep met mij naar de deur. "Ow, je komt morgen toch naar school he?", vroeg ik nog aan hem. "Ja hoor, zie ik je bij de fietsen?", zij hij.
"Jep tot morgen", zei ik en gaf hem nog een kus. "Bye", zij hij.

Ik kwam thuis binnen en en liep de keuken in. Daar was mijn moeder aan het koken. "Hey schat, we eten binne 10 minuten!", zei ze.

Ik liep naar boven en deed mijn jogging aan.

Toen ik in mijn tasje keek, zat er een briefje in. Hoe komt dat daar? Ik nam het briefje en vouwde het open. i love you xxx Jake 💖
OMG... Dit is echt te schattig... Hij heeft het er dus gewoon ingestopt...
Ik liep naar beneden en ging eten met mijn ouders.

//Sorry dit hoofdstuk suckt...//
Xxx Lauren 👻

ChangeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu