Party

107 3 0
                                    

Lauren pov🎀

Eindelijk had ik mijn outfit gekozen: een mooi roze rokje, een wit topje en huidskleurige hakken eronder. Daarna maakte ik nog een rugzak om te blijven slapen. Ik keek op de klok, 19u30, ik had nog wel even tijd dus. Ik keek nog even tv en toen vertrok ik. Jill woonde 2 straten verder dus ik ging gewoon te voet. Ondertussen kreeg ik nog een smsje van Jonas dat hij zelf al ging vertrekken en dat ik hem zou zien op het feestje. Ik kwam aan, en toen ik binnen kwam zag ik maar 1 ding: dronken mensen

Ik worstelde me tussen de mensen om Jill te gaan zoeken. "Heeeeeey sexyyyyyy meid", zei een dronken Jonas opeens. Ja hoor, hij was weer eens zat. Hij probeerde me te kussen maar ik liep gewoon door. Geloof me, met 'zatte Jonas' wil je niets te maken hebben...
"Hey Jill", riep ik als ik ze zag lopen. "hey meid, wil je wat drinken?", riep ze.
"Ja hoor, ik loop wel even mee!", zei ik toen ik naar haar toe liep, "Hier, drink maar wat", zei ze toen ze me een beker gaf.

Ja hoor, ik drink alcohol op mijn 15e, maar ik heb een vriendje van 16 en ouders die nooit thuis zijn dus die kunnen het niet verbieden toch?! Na een paar drankjes voelde ik wel dat ik dronken was, dus ik ging even dansen. Ik zocht Jonas, Maar ik vond hem nergens... Tja ik ga maar even zitten. De rest van de avond bestond uit dansen, zitten, drinken, en nog eens dansen...

Ik werd wakker in de kamer van Jill, met Jill naast me. Op de klok stond er 11u59. Gisterenavond vond ik Jonas niet meer, dus hij zal wel naar huis zijn gegaan😒. Toen begon de rest naar huis te gaan en zijn ik en Jill gaan slapen.

Meteen bonkte mijn hoofd zo hard dat ik mijn hoofd terug op mijn kussen laat vallen. Na een half uurtje ging ik even van de trap af om iets tegen de hoofdpijn te gaan halen. Maar toen ik beneden kwam zag ik iets waardoor mijn hart in miljoenen stukjes brak.
Jonas kussend met een of ander meisje...

...

ChangeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu