Lauren pov
Ik weet eigenlijk nu niet of ik blij of boos moet zijn nu we een weekje naar België gaan...
Ik liep naar boven na het eten en ging maar wat tv kijken. Ja, ik kijk veel tv.
*dinsdag*
Ik kwam aan op school en liep naar Jake. Ik weet nog steeds niet waarom Zoë kwaad is op me. Jake heeft vandaag al examens, en ik denk de rest van de school ook. Ze zeiden me dat ik gewoon in een lokaal kon gaan zitten met nog andere leerlingen, terwijl de andere leerling hun examens doen en ik oefeningen moet maken aka op mijn gsm zitten. Ik liep het afgesproken lokaal binnen. Er zat een leerkracht vooraan dus ik ging maar achteraan zitten. Er zaten niet zoveel mensen hierbinnen.Na 2 uur ging de bel en mochten we naar buiten. Ik liep naar mijn fiets waar Jake met wat vrienden stond te praten. Hij kwam naar mij en we fietsten samen door.
Ik fietste naar huis want ik woonde nog een beetje verder van school als Jake. Ik kwam thuis en zette mijn fiets in de garage.
Ik verveel mij echt zo hard. Jake, ellen, wendy, valerie en de rest hebben allemaan examens. Ik begon na te denken over Zoë, waarom is ze nu eigenlijk kwaad op mij? Ze was zo'n tof meisje, maar door een of andere rede heb ik opeens geen contact meer met haar... En ik weet ook nog steeds niet waarom ze zei dat ik moest opletten wie mijn vrienden waren en wie niet... Misschien gaat ze ook naar het feestje van Sophie, want Zoë krijgt ook samen wiskunde met Sophie en mij.
*Vrijdag*
De examens zijn bijna gedaan. Eindelijk. De rest heeft nog examens tot volgende week woensdag en dan is school gedaan. En dan vrijdag is het feestje. Ik heb er echt wel zin in...Na een paar uur op school niks doen, kom ik eindelijk thuis.
------------------------
JE LEEST
Change
Teen FictionNet nadat Lauren voor de zo veelste keer bedrogen werd door haar vriendje, krijgt ze van haar ouders te horen dat ze naar Los Angeles gaat verhuizen. En natuurlijk leert ze daar die knappe jongen kennen.