Thuiskomen

94 3 1
                                    

Lauren pov

Eindelijk... Eindelijk waren we geland. Ik ben in Los Angeles, het voelt als thuiskomen...
Ik zit in de auto onderweg naar ons huis, ik ben zo zenuwachtig om mijn nieuwe kamer te zien. Mijn ouders zeiden dat ons huis heel groot was. "We zijn er schatjes", zei mijn moeder. Ik stapte uit de auto en ik dacht even dat ik droomde. "Wow", was het enige dat ik kon uitbrengen. We liepen naar binnen. Al snel koos ik een kamer uit. Natuurlijk de grootste... Een paar meubelen stonden er al en dus de zetel, bedden, keukentafel en stoelen.

"Schatjes, ik ga pizza halen!", riep mijn moeder naar boven. "Oke!, riep ik dan maar terug.

Een paar uur later hadden we gegeten en maakte we ons klaar om te gaan slapen. Iedereen had een jetlag dus gingen we vroeg slapen. Het enige dat ik op dit moment had was: een bed, lakens, een bureau, mijn laptop, gsm, ipad, laders, water om te douchen, en elektriciteit. NOG GEEN WIFI. Ik word zot, want ik heb ook nog geen ander abonnement, dus ook geen 4G (of 3G kweni, ik heb 4G) Ik ben maar gewoon gaan slapen. Morgen heb ik dan eindelijk een mat, licht, gordijnen, een bureaustoel en zo verder... Ik krijg een hele nieuwe kamer zeiden mijn ouders. Dus ga ik hem morgen helemaal zelf inrichten. Maar nu ga ik maar eens slapen in mijn bed, in een huis, in LA, in California... Wauw....

// Ik probeer bij elk hoofdstuk een afbeelding bij te voegen!//
xoxo Lauren❤️🇧🇪

ChangeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu