Lauren pov
*maandag* (4 juli)
Ik werd wakker in mijn bed. Het feestje was vrijdag, 3 dagen geleden, maar ik kan nog steeds aan niets anders denken. Als ik aan Valerie denk moet ik echt kotsen. Daarom deed ze altijd zo als ik het over Jake had.
Over Jake gesproken... Zou hij gelijk hebben? Zou Valerie hem gekust hebben?Opeens trilt mijn gsm.
Gemiste gesprekken: 16
Berichten: 24
Ik ga even naar de berichten kijken...Jake...
Jake...
Jake...
Jake...
Meent hij dit?!
Ik negeer het en stap uit mijn bed.Ik liep naar beneden waar niemand was. Mijn ouders zijn waarschijnlijk weer gaan werken, en mijn broer is weer met zijn lief weg...
Ik bakte een eitje en ging me boven aankleden.
Ik kreeg een sms van Sophie of ik mee ging shoppen.
S: Hey, ga je mee shoppen?
L: Graag, komen er nog andere mensen?
S: Nee alleen wij twee :-)
L: Oke, om 14 u aan de ingang?
S: Ok, ik zie je daar!
*14u13*
Ik stapte uit de bus en liep naar het shopping center. 'The mall' heet dat dus in Amerika.
Aan de ingang zie ik Sophie al staan.
"Sorry dat ik zo laat ben, ik had mijn bus gemist..." Lachte ik. "Geen probleem hoor" lachte ze terug.
We liepen als eerste de h&m binnen.Na de 5e winkel kreeg ik wel dorst.
"Gaan we iets drinken?", vroeg ik.
"Oke is goed"We liepen ergens binnen en zochten eeen tafeltje. Ik bestelde een cola, en Sophie een smoothie.
Na nog een paar winkels liepen we uit het grote gebouw.
"Hey kom je anders bij mij slapen?", vroeg Sophie opeens.
"Ja lijkt me leuk! Ik moet wel even mijn moeder bellen", zei ik en Sophie knikte.Ik nam mijn gsm en belde mijn moeder.
"Hey schat" nam ze de telefoon op.
"Hey, is het goed als ik bij Sophie blijf slapen?" "Ja hoor, maar morgen optijd rond de middag terug naar huis komen want we hebben een kleine verrassing!" zei ze opgewonden. "Ok, tot morgen!" Zei ik. "Tot morgen", zei ze nog terug.Ik liep terug naar Sophie. "Ik mag hoor! Ik zou alleen nog even langs mijn huis moeten gaan om dit weg te leggen en propere kleren te halen", zei ik terwijl ik mijn zakken in de lucht hield. "Mijn moeder staat daar te wachten op me, van haar mocht het al, want ik had haar gesmst, we rijden ook wel even langs jouw huis, kom!" Zei Sophie en we stapten naar de auto.
*15 min later*
Ik stapte uit de auto met al m'n spullen en liep snel naar de voordeur. Er is toch niemand thuis dus ik liep gewoon door tot boven. Ik nam snel een rugzak waar ik snel wat ondergoed, mijn lader, wat kleren en natuurlijk ook mijn nieuwe kleren, een tandenborstel, een pyjama, mijn zakje met make-up en mijn favoriete paar schoenen... mijn Nikes. Mijn geld en sleutels steek ik er ook nog bij en dan loop ik weer naar beneden. Ik sluit de voordeur en liep terug naar de auto.
Als we aankomen bij het huis van Sophie komen er wat herinnering terug van vrijdag... Ik wil er niet aan denken en stap uit de auto. Als we binne komen gaan we direct naar boven. "Laten we een film kijken!", zegt Sophie.
Ze heeft echt een mega kamer. Een bed, een bureau, een apart tafeltje met een spiegel waar haar make-up staat, een grote kleerkast, een mega zetel, een mega tv, en dan nog tussen de tv en de zetel een groot tapijt, waar ze waarschijnlijk plaats heeft gemaakt om op de Wii te spelen.
Als ik mijn kwijl opveeg langst mijn mond komt Sophie binnen gewandeld met popcorn en cola, en gaat zitten in de zetel. "Kom erbij!" Zei ze.
Ik zet me comfortabel en de film start op.//raar einde maar khad geen inspiratie meer haha xx
en bedankt voor de 1260 reads!!❤️//
Xoxo lauren💞
JE LEEST
Change
Teen FictionNet nadat Lauren voor de zo veelste keer bedrogen werd door haar vriendje, krijgt ze van haar ouders te horen dat ze naar Los Angeles gaat verhuizen. En natuurlijk leert ze daar die knappe jongen kennen.