Lauren pov
*Woensdag*
De bel gaat. Ik loop snel naar buiten en zoek Jake.
De examens zijn nu gedaan, morgen krijgt iedereen zijn rapport en vrijdag is het feestje."En... blij dat de examens gedaan zijn?!", vraag ik aan Jake als ik voor zijn neus spring. "Yesssss, en vrijdag gaan we dat vieren...", zei hij.
We liepen naar het onthaal waar iedereen zijn boeken en lockersleutels afgaf en liepen naar de fietsenstalling.
Daar zagen we Wendy en Ellen praten. "Gaan jullie mee een ijsje eten?", vroeg Ellen. "Ga je mee?", vroeg Jake fluisterend aan mij zodat ik het alleen zou horen. Wat een schatje. "Ja hoor", zei ik met een grote glimlach.Om 17 u kwam ik thuis maar er was niemand.
Om 18u kwam mijn moeder thuis en begon ze te koken.
Na het eten ging ik douchen, keek tv, en ging slapen.*donderdag*
Ik krijg geen rapport, maar ik ging samen met Ellen, Wendy, Jake, Valerie en nog mensen hun rapport halen.
Ik liep de school buiten met 3 hyperactieve kippen. Haha ik begrijp ze wel, het schooljaar is voorbij.
De rest van de dag zijn we gaan zwemmen bij Jake. "Ik heb echt zo veel zin in het feestje morgen", zei Jake. "Ik ook, ik ga het einde van het schooljaar zo hard vieren, alhoewel ik hier maar 3 weken op school heb gezeten...", zei ik lachend.
Ik sprong in het zwembad, met de bedoeling om Ellen en Wendy, die langst de rand zaten, kletsnat te maken... En dat was gelukt. Jake kwam buiten lopen met een paar drankjes. Ik ging liggen in de ligstoel naar Ellen en Wendy.
Jake gaf er een aan Wendy, dan aan Ellen en dan aan mij. "Voor mijn prinses", fluisterde hij.Ik begon gewoon te blozen...
//
JE LEEST
Change
Teen FictionNet nadat Lauren voor de zo veelste keer bedrogen werd door haar vriendje, krijgt ze van haar ouders te horen dat ze naar Los Angeles gaat verhuizen. En natuurlijk leert ze daar die knappe jongen kennen.