Party 2

54 1 2
                                    

Lauren pov

*VRIJDAGAVOND* (1 juli)

Ik sta voor de spiegel te twijfelen over mijn outfit... Te veel? Zou Jake Jake het mooi vinden? Ik neem maar gewoon mijn spullen en loop naar beneden.
"Waaaaaauw", zei mijn moeder als ik beneden kwam. "Mama, stop!", lachte ik. "Wauw, je ziet er goed uit!", zei mijn vader die nu ook binnen kwam lopen.
Ik kijk op mijn gsm. 19u51. Ik zal maar eens vertrekken... "Papa, breng jij me weg?", vroeg ik. "Ja hoor, kom", zei hij.

Ik kwam aan bij Jake. Ik gaf nog een knuffel aan mijn vader en stapte uit. Hij waaide nog eens en reed weg.

Na een half uurtje vertrokken we naar het feestje. De moeder van Jake bracht ons weg.

"Dus, hoelang zijn jullie nu samen?", vroeg ze.
"Ongeveer 2 weken...", zei Jake. "Ik vind jullie heel schattig, jullie doen me denken aan je vader en ik, Jake", zei ze.

We kwamen aan bij het huis van Sophie.
"Jake, tot straks, Lauren, tot de volgende keer he!", zei ze. Ik rijd straks mee terug met de mama van Ellen.
We kwamen binnen in het huis.
Als we verder liepen kwamen we allemaal bekene gezichten tegen van school.
Dan zagen we Sophie, Ellen, Wendy, Valerie... en Zoë. Ik liep naar ze toe. Ik gaf ze allemaal een knuffel.
Natuurlijk Zoë ook... Awkward.

Ondertussen waren er echt al veel mensen, misschien wel allemaal.

Na een paar drankjes voelde ik mijn hoofd al wel wat lichter worden.

Ik sta te dansen met Jake, wanneer Valerie, Ellen en Wendy er ook bij komen staan.

Ik moet even naar de wc. Ik loop binnen en doe mijn ding.

Maar wanneer ik terug buiten loop, zag ik iets wat ik gewoon niet wou zien...

.............................................................................

ChangeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu