*Vrijdag*
Lauren pov
Ik kwam thuis na school en kleedde me om, om te gaan shoppen met Sophie.
Na een half uurtje hoorde ik de bel. Ik ging opendoen, en Sophie kwam binnen. "Hey meid", zei ze. "Hey", zei ik terug.
We kwamen binnen in het Shopping center en liepen als eerste naar de Forever 21.
Na een beetje rondlopen vond ik echt iets heel leuk om op Sophie haar feestje aan te doen...
We liepen naar de paskamers en ik paste mijn outfit. Ik besloot om het maar te kopen...
Na nog een paar uur rondlopen gingen we naar huis met de bus. Ik hing alle nieuwe kleren in mijn kleerkast en ging naar beneden. Mijn moeder stond ik de keuken te koken.
We aten spaghetti en ruimde de tafel af. Ik liep naar mijn kamer en stak een dvd in. The Fault In Our Stars... Hoe cliché, maar wie weent er nu niet bij die film?Na nog een paar films ben ik toch wel moe.
Als ik op mijn gsm kijk, wordt ik gebeld door Jake op FaceTime...
Shit. Ik zie er niet uit! Ik loop naar de badkamer en borstel snel mijn haar.Ik druk op het groene knopje en lach naar het scherm als ik Jake zie...
"Hey schoonheid", zei hij met een glimlach.
"Hey knapperd", zei ik terug.We praatte voor wel een half uur, maar ik was heel moe. "Jake, ik ga slapen...", zei ik. "Haha, oke, slaapwel schoonheid", zei hij knipogend.
Hij verdween van mijn scherm en ik kreeg onmiddellijk vlinders in mijn buik... Schoonheid, knipogen naar mij, zijn glimlach... Hij is ZO schattig...
Ik leg mijn gsm weg en val in slaap...
JE LEEST
Change
Teen FictionNet nadat Lauren voor de zo veelste keer bedrogen werd door haar vriendje, krijgt ze van haar ouders te horen dat ze naar Los Angeles gaat verhuizen. En natuurlijk leert ze daar die knappe jongen kennen.