School

71 3 0
                                    

Lauren pov💘
Pffff... Maandag.
Ik word wakker van mijn wekker. Rustig sta ik op en loop ik naar mijn badkamer. Wow, ik zie er uit als een zombie... Oke, ik doe gewoon mijn make-up en borstel mijn lang bruin haar. Dan loop ik naar mijn kleerkast en kies voor een skinny jeans met een mooie bloemetjes t-shirt.
Ik doe mijn Adidas schoenen aan en neem mijn leren vestje.
Ik neem wat te eten en smeer mijn boterhammen voor 's middags.
Mijn moeder komt beneden, "hey", zegt ze. "hey" antwoord ik.
Ondertussen is er al Wifi en heb ik een nieuw abonnement. Fiew😂
15 minuten later vertrek ik naar school. Natuurlijk brengt mijn moeder me de 1e dag. Mijn fiets heb ik hier nog niet...
Als ik de school binnen wandel krijg ik allemaal rare blikken... Ben ik een alien of zo? Rustig loop ik door naar het onthaal. "Ben jij de nieuwe leerling?", vraagt de mevrouw achter de balie
"Ja ik ben Lauren" zeg ik vriendelijk. "Hier zijn je lessenrooster en je boeken", zegt ze terwijl ze een stapel boeken op de balie legt. "Danku", zeg ik en loop ik naar mijn locker waar ik ook een sleutel voor gekregen heb. Locker 256... (Random😛) Snel leg ik al mijn boeken erin en neem diegene die ik in de voormiddag nodig heb. Nog geen minuut later gaat de bel. Even kijken waar ik moet zijn... Science, dat betekent natuurwetenschappen toch?
Snel wandel ik naar lokaal 216.

Als ik binnenkom zitten er nog niet zoveel mensen, al een geluk. Ik neem plaats achteraan en neem mijn boek. Al snel zit het lokaal bijna vol. Dan komt de leerkracht binnen.

"Goedemorgend iedereen, het zijn bijna examens dus ik geef julle geen nieuwe plaatsen meer, maar het meisje acheraan mag naast Jake komen zitten, wat is uw naam juffrouw?", zei ze. "Ik ben Lauren, ik ben nieuw en ik kom van België", zei ik terug. "Welkom Lauren!", antwoorde ze. Ondertussen zat ik naast Jake. Wooow, hij is echt knap. Niet normaal... Tijdens de les over atomen en sh*t probeer ik op te letten en niet heel de tijd naar Jake te kijken, want ik kan mijn ogen echt niet van hem af houden. "Zit er iets op mijn gezicht?", vraagt hij. Shit. Betrapt. "Neen hoor, ik kan gewoon niet zo goed de klok lezen die achter je hangt", wow goeie redding Lauren, smooth, dacht ik. "Ow de les is elk moment gedaan hoor", zei hij. "Shhhhhht" zei de leerkracht. Geen tien seconden later ging de bel.
Snel neem ik mijn gerief en loop ik naar de volgende les. "Hey, wacht even", hoor ik opeens. Ik draai me om en Jake komt naar me toe lopen. "Hey", zeg ik terug. "Welke les heb je nu?" "Wiskunde" "Cool, ik ook"
Als we binnen komen gaan we samen vanachter zitten. "Dus je bent van België he?", vraagt hij.
"Ja", zeg ik. "Wat zijn je hobby's?", Vraagt hij. "Je gaat me niet geloven maar ik speel voetbal", zei ik. "Haha, dat had ik inderdaad niet verwacht haha, maar je bent leuk" Wacht, leuk? Hij vind mij leuk?... Dan komt de leerkracht binnen. Na de les wiskunde is er pauze. Ik ga aan een tafeltje zitten en ga even op mijn gsm. Opeens komt Jake erbij zitten. "Hey heb jij een iPhone 6?!", Vraagt hij.
"Jep", antwoord ik. "Cool!" "Waarom kwam je hier zitten?", Vroeg ik verbaasd. "ohw, ik wilde je gewoon wat leren kennen...", zei hij terwijl hij bloosde. "owh haha..." Toen ging de bel en liepen we samen naar Engels...

//Alles wat ze zegt is eigenlijk Engels maar ik schrijf Nederlands //

// ps: ik heb f*cking 250 reads, tis niet veel ma whaaaaat?!//

ChangeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu