Rollercoaster

48 0 1
                                    

Lauren pov
*zaterdag*

Vandaag ging ik samen met Valerie, Ellen, Wendy en nog wat meisjes naar een pretpark...
We wandelde binnen met onze kaartjes en liepen direct naar de achtbaan.

Na 6 keer waren we het echt wel beu... We liepen verder.

Tijdens de middag gingen we in zo'n simpel restaurantje eten. We liepen binnen en gingen aan een tafeltje zitten. We bestelde alles en begonnen een gesprek.

"Hoe gaat het met Jake, Lauren?", vroegen ze me. "Kei goed hoor", zei ik met een knipoog.
"Hey, ga jij naar dat feestje van die Sophie?", vroeg Wendy. "Ja waarom?" "ow, gewoon een vraag", zei ze. "Komt Jake ook!?", riep Valerie bijna door het hele restaurant. "uhm ja?", zei ik ongemakkelijk terug.
Wow, dat was raar... Zoiets vraag je toch niet ZO enthousiast over iemands vriendje?

Na het eten wandelde we verder door het pretpark.

De moeder van Wendy kwam ons halen.
Op weg naar huis waren we super luid aan het meezingen met de radio tot dat de moeder van Wendy ons beu was en de radio afzette.

Toen ik thuiskwam zat iedereen aan tafel te eten. Ik ging er bijzitten en begon te eten. "Hoe was je dag lieverd?", zei mijn moeder. "Heeeeeel leuk!", loog ik. Wendy heeft een paar keer overgegeven, Valerie stond te kussen met een of andere emo en Ellen is op haar bek gegaan...

Ja.. wij hebben wel wat gelachen vandaag...

Ik zat tv te kijken toen Jake mij opeens belde op FaceTime. Ik nam op. "Hey Bæ", antwoorde hij. "haha Hey!", zei ik terug. "Kom je morgen naar hier?", vroeg hij. "Ja hoor, ik ben er tegen de middag..."

Ik ging slapen want ik was best wel moe.

ChangeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu