Lauren pov
Eindelijk mag Jake terug naar school komen...
Als ik aankom op school staat Jake te wachten in de fietsenstalling. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus.
We lopen samen naar mijn locker en dan naar de les.
Als ik het lokaal binnenkom komt Sophie naar me toe gelopen. "Hey Lauren!", zei ze. "Ow hey!", zei ik terug.
We gingen samen op een rijtje zitten vanachter zodat ik naast Jake en Sophie zat. "Wat moet ik eigelijk aandoen op je feestje?", vroeg ik fluisterend aan Sophie. "Ow, dat weet ik zelfs nog niet, maar we kunnen wel eens samen gaan shoppen als je dat wilt?", vroeg ze terug. "Ja lijkt me leuk, zullen we dat vrijdag doen?", fluisterde ze. "Ja, is goed" "Willen de dames achteraan zwijgen alstublieft?", riep de leerkracht. Ik en Sophie knikte. Ik haat de leerkracht van biologie, ze zaagt altijd, ze zou je nog buiten sturen omdat je aan het ademen bent.
Na een lesuur gezaag gaat eindelijk de bel...
*Na de voormiddag*
Ik liep binnen in de refter, en liep naar onze tafel.
Maar nu zat ik niet bij Zoë en de meisjes, maar nu zat ik bij Sophie.Ze stelde me voor aan heel de tafel.
"Dit zijn dus... Laura, Ellen, Wendy, Amy, Valerie, Silke en Farah...", zei ze terwijl ze iedereen aanduidde.We aten en liepen terug naar buiten. We gingen aan een grote bank zitten en begonnen een gesprek over jongens. "Lauren, heb jij een lief?", betrok Valerie me bij het gesprek. "Euhm... ja, ik ben samen met Jake...", zei ik blozend. "WOW ECHT?!", riep Valerie. "Niet dat ik hem wil afpakken ofzo maar Hij. is. knap." We lachten allemaal omdat ze zo gestoord was.
Ik liep naar toilet en deed mijn ding. Toen ik buiten liep kwam ik Zoë tegen. "Ik zeg je een ding Lauren... Pas op wie je je vrienden noemt...", zei ze.
Ik dacht tijdens de les de hele tijd aan wat Zoë tegen mij zei. Wat bedoelde ze daar nu weer mee?
"Lauren", haalde Jake me uit mijn gedachten. Ik was echt aan het dromen... "Wat is er?", vroeg hij fluisterend. "Niets, ik was aan het dromen...", zei ik terug. "Over mij?" zei hij met een knipoog.
Na een vermoeiende schooldag kwam ik eindelijk thuis... Ik haat sport als laatste lesuur ... We speelden voetbal, ja het is mijn hobby maar de leerkracht liet ons gewoon 20 minuten aan een stuk lopen, IK. WAS. KAPOT.
Na het eten zat ik samen met mijn broer Tv te kijken. Het komt misschien niet zo over, maar ik heb echt een goeie band met mijn broer. Als we een probleem hebben, en we gaan er niet mee naar onze ouders, gaan we er mee naar elkaar. We hebben geen geheimen voor elkaar... "Dus hoe gaat het met Jake?", vroeg hij. "Ow, goed hoor :)", zei ik. "nog geen lief?", vroeg ik aan hem. "Euhm, nu we het erover hebben... ze heet Sarah...", zei hij terwijl hij naar beneden keek. "Wat?! Dat is super leuk!" riep ik fluisterend. Mijn ouders waren in de keuken wat aan het opruimen... We hadden een heel gesprek over boy- en girlfriends, maar ik begon moe te worden en na een uur liep ik naar boven.
Ik zette mijn wekker en ging ik mijn bed liggen. Ik was nog even met Jake aan het sms'en en ging dan slapen...
//Shoutout naar Wendy, Zoë en Ellen✌️//
Xxxxxxx Lauren👻
JE LEEST
Change
Teen FictionNet nadat Lauren voor de zo veelste keer bedrogen werd door haar vriendje, krijgt ze van haar ouders te horen dat ze naar Los Angeles gaat verhuizen. En natuurlijk leert ze daar die knappe jongen kennen.