Ongeluk

67 1 2
                                    

Jake pov

Ik zit in de auto met mijn broer. We hebben net Lauren afgezet. Ik ga haar op date vragen maar ik weet niet hoe... Ik zit zo diep in mijn gedachten wanneer mijn broer opeens heel hard roept: "JAKE!" Ik schrok zo hard. "WAT", riep ik terug. "Jezus man ben jij zo verliefd op Lauren?", Zei hij. "Ik vind ze gewoon leuk oke", zei ik. We begonnen te lachen en mee te zingen met de luide muziek in de auto. Opeens hoor ik een luide knal en wordt alles zwart...

Lauren pov

Ik werd wakker met veel hoofdpijn. Ik loop naar beneden waar mijn ouders zitten te ontbijten. "Hard gefeest gisteren?", Zei mijn vader. "Niet zo hard hoor, ik heb maar een beetje hoofdpijn", zei ik lachend.

Ik liep naar boven, zocht mijn gsm en ging tv kijken op mijn bed.
Opeens ging mijn gsm af. Iemand belde. Onbekend nummer? Snel neem ik mijn gsm op. "Hallo?", zei ik "Is dit Lauren?", zei een vrouw aan de andere kant van de lijn. "Ja, wie is dit alstublieft?", zei ik beleeft. "Dit is het Sint- Jan ziekenhuis, uw vriend Jake heeft een auto-ongeval gehad met zijn broer Sam en hij vroeg achter u..." "Ik kom er zo snel mogelijk aan, mevrouw" Ik was in paniek, ik moest zo snel mogelijk naar het ziekenhuis. Ik liep naar beneden, mijn ouders waren weg. Kak, ik nam mijn fiets en fietste zo snel dat mijn vest bijna uitvloog. Toen ik aankwam gooide ik mijn fiets aan de kant en liep naar binnen. Ik ging naar de balie en vroeg waar ik Jake en Sam kon vinden. "Kamer 387 mevrouw", zei ze rollend met haar ogen. Wauw, vriendelijk, mijn crush ligt hier na een ongeval en zij ligt wat met haar ogen te rollen. Snel loop ik naar boven naar de ging met de kamers 350-399. Ik kreeg rare blikken, maar ik liep gewoon door.

Jake pov😱

In de verte hoorde ik stemmen, maar niet zomaar stemmen, die van Lauren...

ChangeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu