"ඒ මොකක් ද කුකී ඒ උනේ.." විනාඩි දහයකට කලින් වුනු දේ තෙරුන් ගන්න බැරුව ටේහ්යුන්ග් ඇහුවා..
"අනෙහ් මන්ද.. ටිකක් අවුල් උනා වගේ ද.." ජන්කුක් ඇහුවෙත් ටේහ්යුන්ග් වගේ ඉස්සරහ බලන්..
ඔව් මේ දෙන්න දැන් විනාඩි දහයක් තිස්සේ මෙතන.. දෙන්නගෙන් කවුරු මුලින් කතා කරන්න ද කියලා දැනන් හිටියේ නැහැ.. මොනව කතා කරන් ද..හැබැයි කරන්න දෙයක් තියෙනවා..හෙහෙ..!!
"එක නිකන් පෙක් එකක්.. පෙනන්න විතරයි ඕනේ උනේ.." ජන්කුක් ඔලුව කස කසා කිව්වා..
"එකත් indirect kiss එකක් ජන්කුක්.. කිස් කරේ නැහැ කියන්න බැහැ.." ටේහ්යුන්ග් කිව්වේ ජන්කුක් දිහා බලන ගමන්..
"අහම් හා හරි ඉතින්.. සමාවෙන්න.." ජන්කුක් කිව්වේ බිම බලන්..
"සොරි කියන්න දෙයක් ද.. තමන්ගේ වෙන්න husband ව කිස් කරන්නේ නැතුව වෙන කාව කිස් කරන්න ද.." ටේහ්යුන්ග් කිව්වේ ජන්කුක් දිහා බලලා එහා පැත්ත බලා ගන්න ගමන්..ජන්කුකුත් එහා පැත්ත හැරිලා හිතුවේ
අයිෂ් වෙන්න husband.. ඒ එයා එක දන්නවා නෙහ් ඒ කියන්නේ.. කමක් නැහැ මෙහෙම්මම එයාව බැදගන්නවා වෙන අයට දෙන්න බැහැ..
ජන්කුක් එහෙම හිතන ගමන් ටේහ්යුන්ග් ඉන්න පැත්ත හැරුනා.. ඒත්- ඒත් එයා එක මොහොතකට ගල් කරන් ගමන් ටේහ්යුන්ග් හිටියේ කෙලින්ම්ම ජන්කුක් ගේ නහය ලග.. එයාලගේ නහයවල් එකට ගෑවෙනවා.. තව චුට්ටක් ලගට ආවා නම් එයාල කිස් කරනවා..
🐰- ටේ ටේ.. ඇයි මෙහ්..
ජන්කුක් කලබල වුනේ නැහැ කිව්වා නම් එක බොරු එයා හුගක් කලබල උනා.. එයාගේ හදවත සීයට විතර ගැහෙන්න පටන් අරන් තියේන්නේ..
🐯- එක indirect නෙහ්.. අනික පෙක් එකක් නෙහ්..එහෙනම් මේක කිස් එකක් කරමු..
ටේහ්යුන්ග් ජන්කුක් ගේ තොල් දිහා බලන් හිටියේ පුදුම වෙලා.. මේක ජන්කුක් ගේ වගේම ටේහ්යුන්ග් ගේත් පලවෙනි කිස් එක වෙනවා අනිවාර්යෙන්.. ඒ වගේම මේක එයාලට අමතක වෙන්නේ නැහැ..
🐰-හ්යුන්ග්.. මට බයයි..
ජන්කුක් ටිකක් බයෙන් වගේ කිව්වා..
🐯-බය වෙන්න එපා.. කලින් වගේ ඔයාගේ ටේ ව කවුරු හරි අරන් යයී කියලා ඔයාට දැනුනම එන තරහ ගන්න එක අරන් කිස් කරන්න..
(Advertisements by Taehyung-ටේහ්යුන්ග් ටේහ්යුන්ග්..!!! This is called මොළය..!! I love it... ඔන්න එක තම ඔයාලට කරන්න තියෙන්නේ ඔයාලට ඔහොම දෙයක් ඕනේ වුනාම..)
ඒත් එක්කම ජන්කුක් ටේහ්යුන්ග් ගේ උරෙස්සෙන් අත තියාගෙන ටේහ්යුන්ග් ගේ තොල් දෙකට බර උනා..
ටේහ්යුන්ග්ත් ජන්කුක් ව ඉනෙන් තමන්ගේ ලගට ටිකක් ඇදගෙන කිස් කරන්න පටන් ගත්තා..
YOU ARE READING
𝗖𝗿𝗮𝘇𝘆 𝗗𝗮𝘁𝗲 | 𝗧𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 √
Krótkie Opowiadania𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚞𝚜 𝚒𝚗 𝚘𝚞𝚛 '𝙲𝚁𝙰𝚉𝚈 𝙳𝙰𝚃𝙴' Short chp✔️ Taekook✔️ Top Tae✔️ Bottom Kook✔️ Cover - @ChoiJaehi