4

111 14 0
                                    

Rămase cu mâinile în buzunare, privind strada aglomerată. Trebuia să găsească un taxi. Cheile din buzunar îi aduse aminte că  mașina îi rămăsese la barul unde fusese arestat.
Oftica era mai mare fiindcă nici măcar nu apucase să își termine berea, când idiotul homofob îl scose-se din sărite.
Era de părere că fiecare om e liber să facă ce vrea cu viața sa. E liber să își dăruiască sentimentele și trupul cui naiba avea chef.
Chiar și în echipa lui avea colegi gay,  care erau oameni super de treabă.

Începu să merga căutând din priviri un taxi.
Telefonul îi era mort, iar ca să se întoarcă înapoi să roage paznicul închisori să îi cheme un taxi nu prea avea chef.

După 15 minute de mers localiză unul. Vroia să ajungă cât mai repede la hotel să între în duș și să uite să mai iasă.

Iși recuperă mașina și opri în drum spre hotel să cumpere ceva de mâncare. Nu știa dacă mai avea chef de ieșit după duș.

După ce intră în cameră  puse telefonul la încărcat. Trebuia să își anunțe șeful că a doua zi venea la muncă.
Era bun în meseria lui așa că uneori i se mai treceau cu vedere unele ieșiri. Mai ales că pe fiecare tură erau 3 ingineri.

Mâncarea ce o puse pe masă mai putea aștepta, dar spălatul nu.
Oftă mulțumit lăsând apa fierbinte să îi  biciuie trupul cu stropi repezi. Iși propti palmele pe gresia maro din fața lui rotindu-și umeri încercând să îi dezmorțească.

În gânduri îi veni imaginea avocatului. Atât de spilcuit și perfect aranjat mirosind enervant de bine.
Nu  îl  putea imagina nici cum răvășit.
Zâmbi făcând un efort de voință. Păcat că nu avea să îl mai vadă niciodată, fiindcă i-ar fi plăcut la nebunie să îl scoată din perfecțiunea și  calmul său.
Alungă gândurile și începu să își săpunească trupul.

IREZISTIBIL<<TU!...NU...>>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum