16

104 13 0
                                    

Soneria se auzea cu insistență. Incercă să o ignore, dar...
Ieși de sub duș și înșfăcă cu furie un prosop înfășurându-l în jurul taliei.
Mormăi o înjurătură și deschise ușa furios hotărât să îl trimită, la naiba pe intrus.

Iși înghiți cuvintele privind contrariat la bărbatul ce stătea rezemat de toc.
În primă instanță se gândi ca era beat.
Așa că fu rândul lui să pună întrebarea.

Celalalt negă plimbându-și capul de la stânga la dreapta.

- Am încercat. Dar după ce am stat o jumătate de oră privind încruntat paharul de whisky mi-am dat seama că e o prostie.

- Soția ta nu se întreabă pe unde umbli la ora asta?
Întreba Alex la fel de iritat ca atunci când deschise ușa.

- E plecată cu băiatu în provincie la părinți ei. Făcu o pauză privindu-l în ochi. Se întoarce mâine seară.

Liniștea se lasă din nou.

Eric își plimbă privirea pe trupul lui Alex, urmărind și analizând fiece curbă și bucată de piele expusă acoperită de picuri cristalini.
Dacă mai devreme încercase să îl vizualizeze cu transpirația curgându-i pe trup, acum privindu-l își dădu seama că nu are imaginație deloc.
Findcă realitatea îl făcea să saliveze pur și simplu.
Munca pe șantier îi modelase trupul în unghiuri armonioase.
El se chinuia ca un apucat la sală să își modeleze trupul în speranța de-a arăta așa.

- Ori intri, ori pleci naibii de unde ai venit.
Spuse furios încercând să ignore privirea cu care îl examina celălalt, dându-i posibilitatea de a decide singur. Se săturase de incertitudine și negare.
Dacă hotăra să treacă pragul, atracția dintre ei avea să îi domine, fără nici un fel de opreliști.

Eric făcu pasul după care închise ușa rămânând lipit cu spatele de ea.

Acum simțeau amândoi că le lipsește curajul.

- Am învățat o grămadă de teorie... despre asta. Dar...
Spuse șoptit referindu-se la ce se întămplă între doi bărbați care fac dragoste.

- Se pare că practica va trebui să  o învățăm singuri.

Eric aprobă pozitionându-se în fața lui Alex.

Ridică ezitant o mână atingând cu degete tremurânde o șuviță lungă de păr din care se mai scurgea apa.

- De prima dată m-a fascinat părul tău. Arătai ca un pirat din vremuri străvechi. Chiar am căutat cu privirea și un posibil cercel.

Alex îl lasă să îl examineze în voie, abținându-se cu greu să nu se repeadă asupra lui.
Iși simțea trupul înfierbântat, iar prosopul ce îl acoperea îi ascundea cu greu un început de erecție.

- Vrei să fii o domniță la ananghie? Sau vrei să luptăm cu drepturi egale?

- Vreau... egalitate.
Șopti ridicând și cealaltă mână, afundându-și degetele în șuvițele mătăsoase.
Apucă strâns și îi trase capul spre el acaparându-i buzele.

Alex ridică la rândul lui mâinile pe mijlocul lui tragându-l cât mai aproape.
Nefiind mirat când îi simți erecția. Îl apropie cu forță ajustăndu-l pentru o poziție mai bună, făcându-l să simtă propria duritate.

Acum totul se reducea la dorință simțită la intensitate maximă.
Timpul întrebărilor trecuse în momentul când Eric închise ușa.

Se luptau amândoi încercând fiecare să domine sărutul ce îi lăsă fără suflare. Știind că experiența trăită în acele momente avea să îi marcheze pe viață.

- Te vreau ca un nebun.
Șopti Alex printre sărutări sălbatice.

Îi mușcă buza de jos cu sălbăticie făcându-l pe celălalt să geamă, după care porni cu sărutări umede pe maxilarul proaspăt ras, până ajunse la gâtul oferit spre cunoaștere.
Simți vag cum prosopul îi alunecă pe coapse, dar nu făcu nici o mișcare să îl oprească. Ca în secunda următoare să simtă mâinile lui Eric, cum coboară cu mângâieri apăsate până îi ajunseră
pe fese, strângându-i carnea tare.
Degete curioase  mutându-și introspecția pe duritatea etalată cu mândrie.

Gemu sonor pe gâtul lui Eric și supse pielea fină după care linse.
Cumva faptul că unul era îmbrăcat, iar celălalt dezbrăcat făcea ca excitația simțită de amândoi să se amplifice la cote dureros de conștiente.

Alex reuși să îi scoată tricoul, bâjbâind cu degetele capsa blugilor.

Acum fu rândul lui Alex să îi acapareze fesele, frământînd și trăgând-ul într-o apropiere dureros de așteptată.
Pantalonii îi căzură la picioare o dată cu boxerii. O singură mișcare și scăpă de ei.

- Dacă nu găsim acum patul s-ar putea să nu mai ajungem la el.
Murmură Alex printre sărutări năvalnice.

- Mă interesează să te simt... nu patul.
Articulă Eric printre gemete continuând să îi mângâie erecția dură.
Cele câteva picături de lichid preseminal ajutându-l în demersul lui.

Dintr-o singură mișcare îl întoarse cu spatele lipindu-l de propria erecție. Cuibărindu-se cu un geamăt gutural între fesele ce se frecau de  el.

- Vreau să întru în tine.
Șopti mușcându-i umărul.

Alex își așeză propria mână peste a lui, înlănțuindu-și degete pe propria erectie intensificând mișcarea de dute vino.
Abținându-se cu greu să nu își dea drumul.

Nici Eric nu era departe de același simțamânt.
Asa că prima lor interacțiune se soldă cu gemete profunde și ejaculări furtunoase.

IREZISTIBIL<<TU!...NU...>>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum