Ogges perspektiv:
Jullovet hade börjat och det betydde att jag skulle åka och skida med grabbarna och Cassie. Eller Cassie gillade inte det så hon skulle bara komma med för att hon kunde. Just nu satt vi vår "miniturné buss" och var påväg från Stockholm. Jag satt bredvid Felix och Cassie. Cassie sov och Felix satt och lyssnade på musik. Oscar och Omar satt och snackade om hur kul det skulle bli. Jag satt och kollade på Michis som körde. Daff sov i framstättet. Jag saknade Katia. Varför måsta hon åka till fucking London? Jag kollade på Cassie. Hon sov djupt. Det var ca 2 timmar kvar och jag hade absolut inget att göra? Dessutom var jag lite småkåt. Jag la min hand på Cassies lår och hon vaknade. Hon kollade irriterat på mig och föste bort handen för att sova igen. Men den här gången kände jag hennes hand på mitt lår. Fan hon gjorde detta med flit. Hon flyttade handen lite längre upp. Jag kollade på henne och såg att hon log. Hon fortsatte tills hon kom till mitt skrev. Vid det här laget kände hon att jag var kåt. Helvete. Varför kunde vi inte ta en kort lunchpaus så att jag kunde knulla henne? Hon tog bort handen efter någon sekund och hon hade fortfarande ett leende på sina läppar.
Efter en timme tog vi en bensträckare mest för Michis måsta tanka och vi hade blivit hungriga. Jag var fortfarande småkåt så Cassie och jag drog till toan när ingen såg. Jag tryckte upp henne mot väggen och kysste henne. Jag placerade kyssar på hennes läppar,hakan och nacken. Hon njöt av det. Jag drog av hennes tjocktröja och hennes linne så hon stod där i bh och sina mjukisbyxor. Hon drog av mig min hoodie. Våra händer var överallt på varandra.Jag knäppte upp hennes bh och slängde iväg den och började smeka hennes bröst. Hon stönade och drog av mig mitt linne. Jag drog ner hennes byxor och trosor och hon steg ur dom så att vi kunde gå mot bänken utan att hon skulle behöva snubbla.Jag lyfte upp henne på bänken och kysste henne och hon drog ner mina byxor. Jag hjälpte henne och tillslut drog jag ner mina kalsonger. Vi båda var helt nakna nu. Hon började runka av mig och jag stönade. Fan vad jag hade längtat efter detta.
Vi gick till dom andra efter 20 minuter. Dom skulle precis beställa mat så vi satt oss ner med dom. Cassie satt sig bredvid Oscar och jag satt mig bredvid Omar. Vi låtsades som inget hade hänt. Alla frågade oss var vi hade varit. Men när vi ljög så trodde dom oss. När dom inte såg gjorde jag tummen upp till henne. Vi fick vår mat och började äta. Det var några foooers som kom fram och frågade om bild. Daff och Michis gav oss tillstånd. Cassie satt bara där och kollade.
Vi tog bara en paus i 1 timme sen började vi köra igen. Den här gången hade vi bytt platser i bilen. Cassie satt mellan Felix och Oscar. Jag satt bredvid Omar. Alla sov tills vi var framme.Cassie väckte mig när vi var framme och alla hade gått in på hotellet.
- Vakna fucker, sa hon och bitchslapa mig.
Jag vaknade typ direkt när hon gjorde det.
- Chilla, är vaken. Sa jag.
Hon gick medans jag försökte vakna till lite. Jag tog min väska och gick in till dom andra. Daff stod och checkade in medans Michis försökte ta en selfie med Cassie och Oscar. Jag gick fram till Felix.
- Vem ska dela med vem? frågade jag.
- Vi har två olika stugor så bara att välja, sa Felix.
- Fast du kanske vill dela med Cassie, sa Omar.
- Vadå? sa jag chockat.
- Ja, ni försvann ju förut, sa Felix och hånlog.
Helvete, dom hade märkt det.
- Men varför tror ni att jag var med henne? Jag kanske var ensam?sa jag och försökte få dom att tro mig.
- Hm yeah right, knullruffset efter då? sa Omar.
Fan, jag hade inte kollat mitt hår efteråt.
- Fine okej men ni får inte berätta för någon? sa jag.
- Så vad är ni ens? Är ni typ knullkompisar eller? sa Felix.
Jag nickade och dom kollade chockat på mig. Jag hoppades bara att dom inte skulle berätta något för dom andra alltså Oscar,Michis och Daff. Vi sa trotsallt att det skulle vara en hemlighet men nu visste ju flera om det. Jag kollade på henne, hon stod fortfarande och pratade med Michis. Oscar var påväg fram till oss. Daff hade checkat in och gick till Michis. Han vinkade så att vi skulle komma till dom. När vi alla stod samlade runt Daff så började han prata. Det första han sa att vi alla skulle vara försiktiga. Sen började han prata om stugorna. Det blev tillslut jag, Oscar, Omar& Daff i en av stugorna och Cassie,Felix & Michis i den andra. Det betydde alltså att vi inte skulle kunna träffas förutom om alla var ute eller aa. Hela gänget gick åt olika håll då våra stugor var lite ifrån varandra.Oscar pratade med Daff och Omar. Jag gick bakom dom. Jag kände på mig att denna vecka skulle suga.