12. If we're talking body you got a perfect one

145 2 0
                                    

Ogges perspektiv:

Sommarlovet gick allt för fort. Nu var det redan augusti. Vilket betydde skola om 2 veckor typ. Men det betydde även The Fooo Vertigo och rockbjörnen. Vi var nominerade till 3 rockbjörnar. Det var sjukt. Vi hoppades på att vinna alla tre dessutom. Jag visste att vi kanske skulle lyckas, våra fans är så dedikerade och dom lyckades alltid vinna priser till oss. Vi vann ju ändå trotsallt en grammis för årets innovatör för inte så längesen. Det var fullkomligt deras förtjänst. Utan dom skulle vi inte ha vunnit.

Just nu var jag i dansstudion med grabbarna. Vi övade inför vertigo. Det var ganska varmt att dansa och vi var där bara en timme sen drog jag hem för att duscha. Jag skulle hänga med Cassie hela kvällen.

Efter någon timme hade jag duschat och ätit middag. Vi skulle hänga hos mig så jag kunde bara ha mjukiskläder om jag ville det. Fast jag kunde ju ändå ha det hos henne också liksom men ni fattar. Det var standard att gå i mjukisbyxor när man var hemma. Jag hörde att det ringde på dörren och jag gick för att öppna. Jag hade såklart glömt att ta på mig ett linne. "Fan" muttrade jag för mig själv medans jag tog tag i dörrhandtaget för att öppna. Det var Cassie.
- Du borde skriva en kom ihåg latt att du ska ta på dig en tröja när du ska öppna. Tänk om det skulle ha varit min lillasyster? Hon skulle ju typ ha skrikit, sa hon.
Jag garvade och släppte in henne. Det var så najs att vi bodde grannar, man behövde ju liksom inte ta på sig skor för att gå hem till den andra. Men Cassie var ändå en sån person som inte gillade att gå barfota så hon gick i flipflops alltså tog hon av sig dom direkt. Vi gick till mitt rum nästan direkt.
- Får jag välja film den här gången? frågade hon.
- Vi struntar i film,det är ju asvarmt ute. Vi åker och badar, svarade jag.
- Men badkläder?
- Du bor 5 sekunder härifrån vi hinner ju ta dom.
Hon nickade och vi fortsatte till mitt rum. Jag letade upp mina badbyxor och en handduk. Sen gick vi hem till henne så att hon kunde hämta sina simkläder. Sen gick vi till min moppe och tog på oss varsin hjälm och åkte till stranden. Man märkte att Cassie hatade att åka moppe, hon höll om mig hårt. När vi var framme var hon den första av oss som ställde sig upp och gick av.
- Du kör som en galning Ogge, sa hon.
- Var det därför du höll i så hårt? sa jag och log.
Vi tog av hjälmarna samtidigt och satt dom vid moppen och gick över parkeringen till stranden.
- Var ska vi byta om? Vi kan ju inte direkt strippa här? frågade hon.
- Äh kom igen, yolo. Tror ingen bryr sig, svarade jag.
- Hahaha väldigt kul.
- Jag tänker iallafall byta om här.
Hon kollade på mig som om jag var galen.
- Eller så badar vi helt enkelt i våra underkläder och byter om sen när vi ska hem? fortsatte jag.
- Fine, sa hon.
Jag log och tog av mig mitt linne. Jag var så glad att jag hade tränat så mycket. Min sixpack såg amazing ut och mina biceps likaså. Jag slängde av mina skor och tog av mig mina byxor. Jag vände mig mot Cassie för att se om hon hade tagit av sig sina kläder vilket hon inte hade.
- Men kolla inteee dååå, sa hon.
- Men det är ju inte direkt så att jag har sett dig halvnaken förut right? sa jag och blinkade.
Hon suckade men tog av sig sin kjol och sitt linne. Jag granskade hennes kropp. Hon hade lyckats bli ganska brun på några månader. Mina blick stannade på hennes mage. Hon hade pierca sin navel. What the fuck? Hur kunde jag missa det?
- What när pierca du naveln? frågade jag.
- Typ aslängesen ju, haha vad du är efter, svarade hon och skrattade.
Jag fejkskrattade och vi gick ut på bryggan och satt oss en stund. Vi hade tagit med alla våra saker så ingen skulle sno något. Även om det bara var vi där just nu då dom som var där när vi kom hade gått. Vi satt ner våra saker på bryggan och gick mot kanten. Jag hann inte reagera så var jag i vattnet. Cassie hade knuffat i mig. Jag simmade mot ytan igen. När jag kom upp så stod hon och skrattade.
- Men elaaakt, sa jag.
Hon fortsatte att skratta tills hon knappt fick luft. Jag klättrade upp för stegen.
- Nej kom inte närmre, sa hon.
Jag ignorerade och gick mot henne. Hon hoppade i före jag hann fram till henne. Jag gjorde samma sak. Vi kom till ytan ungefär samtidigt. Jag simmade fram till henne.
-Vad gör du Ogge? frågade hon och log.
- Jag badar? Svarade jag och blinkade.
Jag la mina armar runt henne och drog henne närmre. Hon virvlade sina ben runt min höft och la sina armar runt min nacke. Jag log och kysste hennes nacke. Hon suckade.
- På riktigt, i vattnet? sa hon.
- Vadå? Vi är ju ensamma här, sa jag och fortsatte att kyssa hennes nacke tills jag kom till hennes softspot. Hon stönade lågt. Jag fortsatte.
- Nej Ogge sluta, sa hon.
- Du gillar ju det, sa jag.
Hon suckade och släppte taget.
- Inte här okej? sa hon.
Ibland förstod jag mig inte på tjejer. Dom var komplicerade. Jättekomplicerade. 

Vi åkte hem nästan direkt efter det. Mina föräldrar var ute med några kompisar så vi var ensamma hemma. Vi passade på att laga pasta carbonara tillsammans.Cassie stod och smådansade till musiken vi lyssnade på. Medans det kokade lite så satt hon sig upp på köksbänken. Jag stod och diskade det som vi hade hunnit använt.
- Förlåt om jag var bitchig, sa hon.
Jag vände mig om och kollade på henne.
- Det är lugnt, jag var lite för på. Sa jag.
- Kom.
Jag gick fram och ställde mig framför henne.Hon hoppade ner och kollade mig rakt i ögonen. Jag böjde mig fram för att kyssa henne. Hon var ganska snabb med att besvara den.Jag lyfte upp henne på bänken igen utan att avbryta vår kyss. Jag placerade kyssar på hennes kind,haka och nacke medans jag smekte insidan av hennes lår. Hon stönade lågt och jag kände att hon försökte få av mig min tröja så jag hjälpte henne att få av den och slängde den över henne så att den hamnade på golvet. Hon passade på att dra av sin men jag hann stoppa henne.
- Vi ska äta före, sa jag och tog ett steg bakåt.
Hon kollade på mig chockat. Jag visste att hon skulle bli galen av det där.Jag stängde av spisen och tog bort maten därifrån.

Love me like you do (o.m)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora