21. Irrestistible

142 2 0
                                    

Cassies perspektiv

Det hade gått 3 dagar och jag ville hem till Stockholm igen. Ogge hade ramlat i backen så han låg på sjukhuset. Det var där jag befann mig just nu. Han sov, han hade gjort det ganska mycket sen han ramla.Michis kom in i hans rum.

- Hur är det med honom? Frågade hon.

- Han sover, svarade jag.

- Du behöver inte vara här om du inte vill. Vi har ju några dagar kvar här. Du borde ta vara på dom. Vi borde åka tillbaka.

- Nej det är lugnt, gillar inte att skida. Men åk tillbaka du.

-Säker?

Jag nickade.

- Okej men ring mig när han har vaknat, fortsatte hon.

- Aa will do.

Hon sa hejdå och gick. Jag väntade en stund och sen gick jag till matsalen för att hämta något att äta. Klockan var ju trotsallt 10 på morgonen och jag hade inte ätit något sen vi åt middag dagen före. När jag kom tillbaka till rummet satt Ogge uppe med tv:n på. Man såg att han hade ont.

- Godmorgon, sa han.

- Godmorgon, sa jag och satt mig på stolen bredvid sängen.

Egentligen ville jag sitta i sängen med honom men gissade på att han inte ville det.

- Du har varit här hela tiden eller hur?

Jag nickade.

- Du ser trött ut. Du borde ha följt med Michis.

- Nej det är lugnt.

Han visade att jag skulle sätta mig bredvid honom i sängen. Jag satt mig bredvid honom. Vår lilla hemlighet hade blivit så sjukt jobbig att ha. Ja vi sa att det inte skulle vara känslor inblandade men det var bara jobbigt. Jag blev avundsjuk när han var med andra, vad betyder det ens?

- Cass, vad är det? sa han.

-Inget, sa jag och vände mitt ansikte mot honom.

Han kollade på mig oroligt. Han visste att jag ljög men jag ville inte förklara något eller ännu mindre prata om det med honom. Han tog min hand i sin. Vad höll han på med? Vi var inget par. En sjuksköterska kom in med värktabletter och ett glas vatten. Jag släppte hans hand och jag märkte att han kollade på mig. Han suckade och tog tabletten. När hade allt blivit så komplicerat?

- Vad är det? Frågade han.

- Inget, svarade jag.

- Berätta Cass.

- Det är inget.

- När en tjej säger 'att de är inget' betyder de ofta att det är något. Du kan prata med mig det vet du.

Jag suckade men sa inget. Jag ville inte prata om det med honom. Han sa inget heller, antog att han accepterade att jag inte ville snacka om det. Han la sin arm runt mig och drog mig närmre. Hade saknat att ha hans armar runt mig.

- Har du ont? Frågade jag.

- Lite men jag överlever. Får åka hem ikväll, svarade han.

- Tur att du typ inte gjorde dig allt för illa, du stuckade väl bara foten?

- Ja så får typ inte dansa på två veckor och kommer inte få skida.

- Sucks to be you.

Min mobil pep till. Hade suttit med den i handen hela morgonen.

Från Felleboi:

Är OG vaken?

Till Felleboi:

Ja, han har varit det ett tag.

Han svarade inte. Jag la ner mobilen på bordet bredvid sängen. Jag ångrade verkligen att jag hade tagit en lång tröja och tights. Jag frös verkligen. Ogge la sin hand på mitt lår och smekte uppåt. Jag bet mig i läppen. Ville han verkligen göra det här? Vi var på en allmän plats med massa folk. Jag föste bort hans hand och jag hörde att han suckade.

Efter 6 kom Michis och Oscar och hämtade oss. Jag och Oscar hjälpte Ogge att gå då han hade stuckat ena foten och läkaren ville inte att han skulle ha kryckor. Jag förstod inte ens varför. Jag satt bak med Ogge i bilen medans Oscar satt fram med Michis och pratade. Jag kollade ut genom fönstret. Det var åtminstone typ -10 grader här och blåste. Det var så sjukt kallt. Jag ville ha sommar. Jag ville ha sol. Jag ville kunna springa runt på stranden utan att behöva frysa. Allt var bättre på sommaren.

När vi kom fram till skidresorten hjälpte vi Ogge till stugan. Felix,Daff och Omar var på afterski. Michis och Oscar skulle också på det.

- Cass, kommer du med på afterski? Frågade Oscar.

- Nej tror jag går till stugan, är fett trött. Svarade jag.

Han nickade och sen gick han och Michis. Jag stannade kvar med Ogge.

- Du behöver inte stanna här det vet du va? Sa han.

- Ja, sa jag.

Han kollade på mig från andra sidan av soffan.

- Fryser du? Frågade han.

Jag nickade och han visade att jag skulle komma närmre vilket jag gjorde också. Han la sin arm runt mig och värmde mig.Jag njöt av hans närhet. Jag kollade på honom, han hade blicken fäst vid tv:n dom visade någon Star Wars film. Hade inte han sett dom förut? Efter en stund kände jag hans hand på mitt lår under filten. Han kollade fortfarande på tv:n men nu log han. Det kittlades när han smekte uppåt. Det var distraherande. Jag la min hand på hans lår och han slutade genast smeka mitt men lät sin hand vara kvar. Jag smekte uppåt och slutade när jag kom till hans skrev där det var en bulla. Jag log och fortsatte upp mot byxkanten. Vid det här laget hade han lyft upp mig så jag satt gränsle över honom. Han tog bort mina händer.

- Om vi ska ha sex så måste vi vara tysta okej? Sa han.

Jag nickade och böjde mig fram så våra läppar möttes. Han la sina händer på min rumpa och började klämma lite. Jag drog av hans tröja och placerade mina händer på hans muskler. Han flyttade sina händer från min rumpa och drog av mig min huvtröja och mitt linne. Han slängde bort filten vi hade runt oss och la ner mig på soffan och la sig på mig.Jag la mig så att han kunde knäppa upp min bh. Vår läppar möttes ännu en gång. Den här gången var kyssen lustfylld. Han placerade kyssar över hela min överkropp. Jag virvlade mina ben runt hans höft och han satt sig upp för att sedan ställa sig upp och gå till sovrummet. När vi kom dit passade han på att låsa så att ingen skulle kunna komma in. Jag märkte att han haltade. Hade han så ont? Han bar mig till sängen och vi la oss ner. Den här gången var jag överst och han underst. Jag flyttade mig så att jag kunde dra ner hans byxor och hans kalsonger. Efter det rullade vi så att han var överst. Han drog ner mina tights och mina trosor. Han kysste min mage och fortsatte neråt tills han kom till mitt skrev då han började slicka mig. Jag stönade. Han slutade när jag drog mina fingrar genom hans hår.

- Jag vill testa en sak, sa han.

- Vad? sa jag och andades häftigt.

Han log och satt sig upp och sträckte sig efter en halsduk. Vad skulle han göra med den?

- Sträck fram dina händer, sa han och jag gjorde som han sa.

Han knöt fast mina händer och sen tog han en till halsduk och knöt fast den i sängen och i mina händer. Det var precis som i fifty shades när Ana inte fick röra Christian när dom hade sex för andra gången. Det som skilde oss var att det här var inte vår andra gång direkt. Han sträckte sig efter en ögonbindel och satt den för mina ögon. Vad höll han på med?

Love me like you do (o.m)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora