Цей день не обіцяв бути звичайним. З Нікою я не розмовляла після того, як приїхала в кафе. Батьки побачили, що я над чимось замислилась, навіть спитали, чи все добре. Я сказала правду, що сьогодні зустрічаюся з хлопцем, який ще й вампір. Мама побажала удачі із усмішкою на обличчі, а тато сказав, щоб я тікала, якщо хлопець буде мене ображати. От жартівник!
З Катею ми не так часто сьогодні говорили. Валентина Іванівна, нарешті, прийшла в літніх брюках. Аж приємно дивитися. Невдоволених клієнтів не було. Звичайний будній день: натовп зранку, спокійно перед обідом, а в обід — черга за кавою.
І знову він. Цього разу я подивилася на нього по-особливому. Віктор усміхався мені, а я — йому. Не хочу більше згадувати той недовгий час, коли ми були неначе чужі люди. Він ніколи не був мені чужий. Виходить, і ти до мене проявляв симпатію. Я так боялась, що це не взаємно, а виявилось...
—Добридень! Дві лимонні тарталетки, будь ласка.
І чому на найцікавішому місці, коли я витаю в думках, мене обов'язково мають перебити? Змирися, Саша, це твоя робота. Я запакувала для клієнтки замовлення, прийняла гроші і знову стала чекати наступного. Тут до нас із кухні вискочила мама:
—Саша, в нас вистачає тортиків і тістечок?
Я глянула в холодильник. Тортиків вистачало, а з тістечками були проблеми. Дуже швидко розбирали.
—Треба ще еклерів і капкейків з карамеллю.
Мама кивнула і вже хотіла йти, як раптом спитала мене те, що я не очікувала і не хотіла почути.
—До речі, Саша,так хто цей вампір, котрий тебе провів учора? Хто він?
Приховувати від них немає сенсу. Я глянула на Віктора. Він виглялав зосередженим на якихось паперах і щось шкрябав ручкою.
—Це він? — Голос Тані прозвучав трохи здивовано. — Я й не знала, що він...
—Я сама нещодавно дізналася, мамо.
—Ну то як? — Тепер вона всміхалася на всі тридцять два. Я засоромилася. Ну що «як», мамо?
—Рано говорити, — м'яко відповіла я. Дійсно, ще нічого не відомо.
—Гаразд, — вона розвела руками і пішла на кухню за тістечками. Катя ж встала до мене обличчям і продивилася з голови до ніг. Чого вона так дивиться?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під Місячним Сяйвом
VampierПерша книга трилогії «Під Місячним Сяйвом» Олександра Крамаренко - двадцятирічна дівчина, новообернений вампір з незвичайними здібностями, тікає з Києва в Умань, але по збігу обставин опиняється в невеликому місті Підводне. Вона не знає, як далі бут...