1 - Slza smrti

484 15 4
                                    

,,Hej, slyšel jsi o tom nájemném vrahovi který byl nedávno v televizi?"

,,Buď konkrétnější"

,,Prosimtě... Mluví i něm celé město... je to postrach našeho okrsku. Zabil už přes třiceti lidí a pořád ho nedopadli"

,,Už vím! Slza smrti, nebo nějak tak... Prý pokaždé když někoho zabíjí, má slzy v očích, jakoby zabíjet vůbec nechtěl. Je to zvláštní"

,,Přesně. Ale i tak, musí to být chlap jak hora s velkou silou. Prý si poradí i s bodyguardy, pokud jde o jeho cíl"

,,Páni... Nechtěl bych ho potkat tváři v tvář, musí být děsivý"

Tmavovlasý chlapec vykoukl z jedné z uliček a tyrkysovýma očima přejel ty dva muže, kteří stáli ve stínu a povídali si. S povzdechem si přehodil přes hlavu kapuci své černé mikiny a na tvář si dal černou masku. Z pouzdra které měl na stehně pod volnou mikinou výtah kapesní nůž a nervózně si s ním protočil v ruce.

Zhluboka se nadechl a rozběhl se proti nim.

Jeden z nich ho zaregistroval ,,Hej, někdo sem běží!" poznamenal, ale v tu chvíli byl svědkem toho, jak tato malá postava celá v černém podřízla jeho společníkovi hrdlo. Vylekaně spadl na zem a zády se nalepil na zeď za ním. Přestože věděl, že v této tmavé uličce ho nikdo neuslyší, začal hystericky křičet o pomoc.

,,Prosím ne, nechte mě!" vykřikl a začal rukama zběsile máchat před sebou.

Chlapec si utřel slzy z tváří které se mu vsakovaly do černé masky a zoufale si povzdechl.

,,Sayonara..."

•°•°•°•°•°

,,Hej, Muichiro!"

Tmavovlásek překvapeně zvedl hlavu od kreslícího bloku a upřel pohled na dívku s tmavými vlasy, která se skláněla nad jeho lavicí.

,,Měníme třídu, jdeme do učebny dějepisu. Mohl by jsi aspoň dělat že dáváš pozor, když si celé hodiny jen kreslíš" povzdechla si a rozhlédla se po vylidněné třídě.

Muichiro si rychle sbalil věci ,,Promiň Aoi, vždycky jsem tak zamýšlený že zapomenu vnímat..." vydechne omluvně a s batohem na zádech opustí třídu.

,,Hej slyšel si že ten vrah, slza smrti, včera večer zabil další dva lidi?"

,,Ja vím, bylo to ve zprávách"

Tmavovlásek si promnul obličej, jakoby se snažil ignorovat všechny kecy ostatních na chodbě.

,,V kolik jsi šel spát? Vypadáš unaveně" poznamenala a drbla do něj loktem.

,,Pozdě, měl jsem práci" zamumlal unaveně a vešli do další učebny.

Oba zapluli na své místo a čekali na zvonění.

Muichiro se znuděně rozhlížel po třídě a zastavil se u skupinky lidí.

Uprostřed stál kluk s rudými vlasy a krásnýma vínovýma očkama.

Byl to rádoby nejpopulárnější kluk třídy, Kamado Tanjiro. Byl to přátelský a extrovertní kluk z bohaté rodiny, takže to nebylo úplně překvapivé. Nevěděl proč, ale vždycky mu na něm přišlo něco zvláštního. Jakoby, něco co viděl jen on.

Na chvíli se jejich oči setkaly, ale Muichiro hned uhnul. Nerad navazovat oční kontakt s někým jako je on. Vždycky měl pak pocit, jakoby si ho prohlížel.

V tu chvíli mu cinknul mobil, aby upozornil že mu přišla zpráva.

Zapnul mobil a s povzdecehn si ji přečetl.

Má Volba [Yaoi / Muichiro X Tanjiro]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat