,,Mui, pomoz mi to přelepit" odvětil prosebně Yuichiro, zatímco si na tváři přidržoval tenkou hadičku.
Bratr jen s úsměvem přikývl a sedl si vedle něj. Vytáhl lepící pásku a kouskem mu hadičku přilepil na tvář.
Děkovně kývl a protáhl si krk ,,Tešíš se do školy?"
,,Nevím. Jdu tam skoro po dvou týdnech, ale aspoň jsem schopný chodit bez berle" vydechl a stáhl si vlasy do culíku ,,navíc tam bude Kamado" povzdechl si a unaveně si promnul obličej.
,,Třeba tě zapojí do kolektivu"
,,No a to právě nechci" zamumlal a vyskočil na nohy ,,když opomeneme Kamada, první je jeho ubuleny ale vychytralý kamarád Zenitsu. Je děsivý. Potom uřvaný Inosuke který mi nejednou dal přes hubu. Potom Kanao, která se po Kamadovi sápe jako přísavka a to jsem ani nezmínil ty idioty z vedlejší třídy" vydechl a hodil si batoh na záda.
Yuichiro si překvapeně oddechl ,,Zajímavá skvadra. Ale to nějak zvládneš" zasmál se.
,,Princezno, vyrážíme!" ozvalo se zpoza dveří spolu s tichým rytmickým klepáním.
,,Kamado jdi se vycpat!"
•°•°•°•°•°
Oba chlapci vystoupili z auta a Muichiro jako první začal vyhlížet Aoi.
Vůbec se o Tanjira nestaral a hned když jí zahlédl tak se za ní vydal.
,,Aoi!" zakřičel a ona se na něj točila.
Překvapeně si ho prohlédla a nadšeně se za ním rozběhla ,,Muichiro! Chyběl jsi mi!" vykřikla a vrhla se mu do objetí.
Muichiro sykl bolestí, protože mu skřípla bolavou ruku, ale i tak ji objal ,,Po dvou týdnech"
,,Oh, promiň" vyjekla a odskočila od něj ,,Chtěla jsem tě v nemocnici navštívit, ale nepustili mě protože prý nejsem rodina. Nechápu proč tam Tanjiro mohl..." zamumlala otráveně.
,,T-to je na dlouho..." vydechl s nervózním úsměvem. Neměl v plánu nějak roztrubovat že jsou teď rodina.
,,Každopádně viděla jsem to video. Jak tě z toho domu Tanjiro vynesl v náručí celého od krve. Vypadal jako hrdina" zasmála se, zatímco Muichiro se slabě začervenal.
,,P-přestaňme už o tom idiotovi mluvit!" vyhrkl nervózně a otočil se ke vchodu školy ,,Pojďme nebo přijdeme pozdě"
Aoi pobaveně přikývla ,,Pořád kulháš. Bolí tě ta noha?" zeptala se.
,,Bolí... Ale je to přijatelná bolest. Dokud se nepokusím rozběhnout, nebo mi tu nohu někdo nepřišlápne, je to v pohodě" odbyl jí a zvedl zavázanou ruku ,,Spíš tohle se bude hojit dlouho. Díra v dlani a roztříštěný kloub" povzdechl si.
,,Je to strašné... Nechápu proč ti to udělali. Ani policie to nezjistila" zamumlala sklesle.
Muichiro jen pokročil rameny ,,Kdo ví... Jen nějací psychopati kteří zabíjí náhodné obětí"
•°•°•°•°
,,Takže třído. Tuto hodinu vám odpustím psaní zápisu a dlouhý výklad a místo toho uděláte skupinový projekt. Prosím udělejte skupinky po čtyřech!" zavelel učitel a celá třída se hned začala nadšeně domlouvat kdo s kým bude.
Muichiro se otočil na Aoi, ale všiml si, že ona už je s jinýma holkama. Jen si povzdechl a rozhlédl se kdo vypadá volný.
Bohužel se však setkal pohledem s Tanjirem který se jen vítězoslavně ušklíbl a rozešel se k němu.
ČTEŠ
Má Volba [Yaoi / Muichiro X Tanjiro]✔️
FanfictionPředstavte si, že by vám nejbližší člověk ve vašem životě onemocněl nevyléčitelnou nemocí. Léčba by však byla příliš nákladná a vaše rodina na ni nemá dostatek financí. Co byste udělali? Většina by to vzdala, ale najdou se i takoví, kteří by pro své...