22 - Rituál

113 9 7
                                    

Tanjiro si promnul odřené zápěstí a se slzami v očích se podíval na toho může v kapuci, který teď ležel v bezvelědomí na podlaze.

,,Jak to můžeš říct tak klidně..." zasyčel a utřel si slzy z tváři.

Jestli ho opravdu zabili, ten co je za to zodpovedný přijde o krk!

Klekl si k tomu muži a z kapsy vyhrabal klíče. Sundal mu mikinu a oblékl si ji. Navlékl si kapucí, aby ho náhodou někdo nepoznal a strčil klíč do zámku.

•°•°•°•°•°

,,Zítra tě propouští domů, těšíš se?" zeptala se Kanao, která spolu s ostatními stála vedle jeho lůžka.

Muichiro přikývl ,,Asi...." vydechl sklesle ,,nevím jestli se tam bez Tanjira budu cítit jako doma...."

,,Neboj, určitě ho najdou a brzo se vrátí " usmála se Aoi a pohladila ho po hřbetu ruky.

,,To mi říkáte už celý týden co tu ležím..." zamumlal a smutně sklopil pohled k zemi.

,,Muichiro!" vykřikla zadýchaně Nezuko, která se objevila ve dveřích.

Všichni se na ní překvapeně otočili a ona přiběhla k lůžku ,,Rodiče dnes dostali dopis od těch únosců! Chtějí výkupné 10 milionů, výměnou za Tanjira!" vyhrkla a dál rozdýchávala ten běh.

,,Cože?! Kdy si je mají předat?!" vyhrkl.

,,Myslím že zítra večer. Rodiče už vybrali peníze a předali dopis policii, jestli něco nenajdou!"

,,To je dobrá zpráva ne?" usmál se Zenitsu a Nezuko přikývla.

,,No vidíš Muichiro! Zítra ho uvidíš!"

Muichiro však jen nejistě semkl rty ,,A-a co když je to podfuk?" vydechl a ostatní se na něj nechápavě podívali.

,,Jak to myslíš?" nechápala Nezuko.

,,N-no... Výkupné býva většinou vyšší, zvlášť když je rodina Kamado tak mediálně známá, takže musí vědět že deset milionů je pro ně nic, tak... Proč by chtěli tak málo?" zamumlal nejistě, načež všichni ztichli.

,,T-třeba jsou ti únosci hloupí" navrhla Kanao.

,,Nebo nemají televizi?"

Tmavovlásek zavrtěl hlavou ,,Na nás zaútočilo minimálně deset lidí, museli vědět že -" začal a vyděšeně se zarazil ,,m-museli mít jistotu že ho chytí. Navíc měli sílu a znalost bojových sportů a práce se zbraněmi, oni měli všechno naplánované. Určitě to musí byt podvod!" řekl a vážně se na Nezuko podíval, zatímco ona hledala nějaký argument proti jeho úvaze.

Všichni mlčeli.

,,Nevím co se tím změní, ale řeknu rodičům co si o tom myslíš. Na tvůj názor by dát mohli, ale policie tě bude mít jen za magora" řekla po chvíli.

,,Děcka, návštěvní hodiny jsou u konce, jděte už prosím domů!" ozvala se sestřička, která se objevila ve dveřích.

Všichni si jen povzdechli a začali se s Muichirem loučit.

,,Měj se, můžeme jít pozítří ven, když se budeš cítit!"

,,Zatím!"

,,Dobře se vyspi Muichiro!"

Chlapec jim jen s úsměvem zamaval, ale jakmile se dveře zavřely, nespokojeně složit ruce do klína a nejistě se podíval z okna

,,Tanjiro..."

•°•°•°•°

Rudovlásek se tiše ploužil tmavými chodbami, jenže měl stále pocit že chodí v kruzích. Všechno vypadalo stejně.

Má Volba [Yaoi / Muichiro X Tanjiro]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat