Tanjiro jednou rukou projížděl instagram a druhou rukou vískal ve vlasech spícího Muichira, který mu ležel v klíně. Tváře měl stále vlhké od slz, ale už jen klidně oddechoval a ruku měl líně položenou na stehně druhého chlapce.
Na chvíli odklopil zrak od displaye a zadíval se na jeho klidnou tvář. Musel uznat že pozorovat jeho spokojený výraz bylo uklidňující. Vypadal, jakoby na chvíli úplně zapomněl že mu odvezli bratra přímou linkou na JIPku.
Ještě ho chvíli pozoroval než si s úsměvem povzdechl ,,Sakra... Není nezákonné být takhle roztomilý?" zamumlal pobaveně a unaveně si promnul oči.
Podíval se z okna a byla už tma. Ani si neuvědomil kolik času uběhlo a jak dlouho spolu byli zavření v pokoji, než mu usnul na klíně.
Najednou mu však začal zvonit mobil.
Trošku zmateně hovor zvedl a uvědomil si že se zapojil do videohovoru.
,,Yo, Tanjiro" ozvala Kanao, která si hned zapla kameru.
,,Kanao? Co se děje, je pozdě" zamumlal.
,,Jsem tu s Aoi a nevíme co dělat. Nechceš vytáhnout Muichira ven?"
,,Dnes ne. Je pozdě a Muichiro už mi tu spí" odpověděl, ale záhy si uvědomil jak špatně tu větu složil a jak špatně to znělo.
Obě dívky překvapeně vykulily oči ,,Vy spíte spolu?!" vydechla Aoi pobaveně.
Slabě se začervenal ,,Ne! T-teda... Jen dneska, nechci aby spal sám" odvětil trošku nejistě.
,,Co? Koukali jste snad na horror a on se bojí?" zahihňala se ta druhá.
,,To určitě ne, Muichiro nesnáší horrory, určitě by ho nedonutil" dodala Aoi.
Tanjiro překvapeně zamrkal, ale nějak to nechal být ,,N-ne to není ten důvod... Jeho bratra odvezla sanitka a on to těžce nese"
V tu chvíli se obě dívky zarazily.
,,Odvezla sanitka?!" vyhrkla Kanao.
,,On má bratra?" zeptala se nechápavě druhá a oba se na ni překvapeně podívali.
,,Má, ty to nevíš? Bavíš se s ním od začátku a nevíš že má bratra?" podivil se rudovlásek a ona jen zavrtěla hlavou.
,,Každopádně je mi to líto. Víš co? Zítra je sobota, takže půjdeme ven. Všichni, i vy dva" řekla Kanao a prstem ukázala přímo do kamery.
,,Nevím jest-"
,,Tak zítra ve tři. Pá!" řekla a hovor se ukončil.
Rudovlásek jen zaraženě koukal do mobilu. S povzdechem položil mobil vedle sebe a podíval se na Muichira který stále klidně chrupkal v jeho klíně.
Do hlavy se mu opět dostala slova Aoi. Vypadala, jakoby znala úplně jiného Muichira než zná on. Neví že má bratra a myslí že se bojí strašidelných filmů. Na její obhajobu on tohle taky donedávna nevěděl.
Tenhle černovlasý chlapec si udělal úžasnou bublinu kolem sebe přes kterou nikoho nepustí. Obelhává celé své okolí.
Ani on sám si teď není jistý jestli o něm ví všechno.
Jen si pobaveně povzdechl a jemně ho pohladil po tváři ,,Lháři..."
•°•°•°•°•°
Muichiro otevřel oči a unaveně se rozhlédl. Jako první spatřil Tanjira, kterému stále ležel na klíně, zatímco on sám spal opřený hlavou o zeď.
ČTEŠ
Má Volba [Yaoi / Muichiro X Tanjiro]✔️
FanfictionPředstavte si, že by vám nejbližší člověk ve vašem životě onemocněl nevyléčitelnou nemocí. Léčba by však byla příliš nákladná a vaše rodina na ni nemá dostatek financí. Co byste udělali? Většina by to vzdala, ale najdou se i takoví, kteří by pro své...