21 - Kde jsi lásko?

119 12 3
                                    

Tanjiro ztěží otevřel oči a zmateně se rozhlédl kolem sebe. Byl v nějaké tmavé místnosti bez oken a s dost špinavou podlahou. Svítila tu jen jedna slabá blikající žárovka a jediné co se v té místnosti nacházelo byla hromada zaprášených krabic v rohu.

Co se... Kde to jsem...?

Chtěl se pomocí rukou zvednout, ale uvědomil si, že je má svázané.

Nechápavě semkl rty, než si na všechno vzpomněl.

Zaútočili na něj a omámili ho nějakou látkou, když byl zrovna s Muichirem.

Muichiro?!

Ve chvíli kdy mu to došlo, jeho srdce vynechalo několik úderu.

Kde je?!

Doplazil se ke stěně, aby se mohl vyškrábat na nohy a i přes to že se mu motala hlava se rozběhl k jediným dveřím. Zalomcoval s klikou, ale ta se ani nepohla.

,,Sakra!" zakřičel a zoufale praštil oběma pěstma do dveří.

Co když mu něco udělali? Co když teď někde leží v bezvedomí na podlaze?!

Uvědomoval si totiž že když odpadl, Muichiro tam zůstal sám na několik mužů, kteří měli mnohem větší sílu než on.

Znovu zalomcoval s klikou, jakoby doufal že se něco změní ale nic.

Zoufale se opřel zády o dveře, když v tom uslyšel blížící se kroky a chrastění klíčů.

Nalepil se na zeď vedle dveří a s téměř zatajeným dechem čekal.

Po chvíli cvakl zámek a dveře se pomalu otevřely.

Do místnosti vešel muž s černou kuklou na hlavě a váhavě si místnost prohlížel.

Tanjiro však neváhal ani vteřinu. Podkopl mu nohy a než se stihl vzpamatovat, zavřel za sebou dveře a zamkl je, protože ten muž nechal klíče z venku.

,,Hej! Ty zmetku! Otevři ty zasrané dveře!" křičel, zatímco do dveří bušil pěsti.

Chlapec se jen ušklíbl a o jeden z klíčů přetrh provaz, kterým měl svázané ruce.

Už se chtěl rozběhnout pryč, jenže v tu chvíli mu někdo přiložil nůž k hrdlu.

,,Tak, teď se uklidníme hochu, nebo přijdeš o pár prstů"

Rusovlásek překvapeně zalapl po dechu.

Kdy se ke mě dostal?

Neměl však v plánu ho poslouchat.

Musím najít Muichira a dostat se s ním z téhle díry...

•°•°•°•°•°

,,Princezno, co bys dělal, kdyby jsi měl možnost někam na den zmizet?"

,,Neříkej mi princezno!"

,,Heh, prostě odpověz"

,,Někam daleko od tebe, abych nemusel poslouchat ten tvůj otravný hlas!"

,,To bylo zlé..."

,,To mě mrzí, chceš to zlomené srdíčko pofoukat?"

,,Haha. To bys pro mě udělal? Tak moc mě máš rád?"

,,Doufám že budeš za chvíli čichat konvalinky zespoda Kamado..."

Muichiro pomalu otevřel očka, ale první co uviděl byla umělá nemocniční zářivka.

Má Volba [Yaoi / Muichiro X Tanjiro]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat