13 - Vášnivý večer

162 13 2
                                    

Tanjiro hlasitě zaklepal na dveře velkého domu a čekal až někdo uráčí dojít ke dveřím.

Tmavovlásek jen nejistě stepovala za ním, jakoby se za ním snažil schovat.

Po chvíli se otevřely dveře a stála tam Kanao. Byla vysmátá jako klaun a opírala se o futra, aby udržela rovnováhu.

,,No konečně! Pojďte dál!" zasmála se a pustila je dovnitř.

Hned jak Muichiro zaslechl tu hlasitou hudbu, nervózně odstoupil o krok, jakoby se na poslední chvíli snažil z domu utéct, ale vyšší ho zastavil.

Chytil ho za ruku a povzbudivě se usmál ,,Neboj, přece jsem ti něco slíbil"

Nejistě přikývl a trošku se k němu nalepil, zatímco následovali dívku do obýváku, kde bylo sice jen pár lidí, ale vypadali že měli dost upito.

Zenitsu seděl na klíně tomu bělovlasému klukovi, který onehdy Muichira zmlátil a nezvykle se k sobě tiskli.

Kanao mezitím přiběhla k Aoi a chytla ji kolem pasu ,,Dejte si co chcete, je tu toho dost" zazubila se a druhou ruku položila dívce na prsa, zatímco ona jí líbla na tvář.

Rudovlásek přikývl a spolu s Muichirem došli ke stolu, kde bylo jídlo a pití. Nalil so jahodový džus a naředil to troškou vodky ,,Budu se kvůli tobě dnes krotit, aby ses taky mohl trošku opít" provokativně se zazubil.

Menší naštvaně nafoukl tváře ,,Já nepiju..."

,,Hej kluci! Pojďte si zahrát nikdy jsem!"

Ačkoli protestoval, za chvíli už všichni seděli v kroužku a začala hra. Všichni měli vedle sebe flašku s nějakým alkoholem a čekalo se na první otázku.

,,Nikdy jsem... Nespala s mužem" ušklíbla se Kanao a napjatě čekala, kdo se napije jako první.

Vlastně se napili úplně všichni, kromě Kanao a Muichira.

Ten se překvapeně podíval na Tanjira, který se jen pobaveně ušklíbl a položil fľašku vedle sebe ,,Opil jsem se a skončil v posteli s klukem z déčka... dlouhý příběh" odpověděl a Muichiro překvapeně polkl.

Dál pokračoval ten kluk který se mazlil k Inosukemu ,,Nikdy jsem nezkoušel herák"

Muichiro schválně pozoroval, jestli se rudovlásek napije. Kupodivu se nenapil.

,,Nikdy jsem neměla dvojče" ušklíbla se Aoi a zlomyslně se podívala na Muichira.

On sebou překvapené cukl ,,Co? To je podpásovka!"

Pokročila rameny ,,Když nechceš pít sám, musím tě donutit.

,,Tak šup, napij se!"

Chlapec nejistě semkl rty a podíval se na flašku která byla mezi ním a Tanjirem ,,A-ale..."

,,Jen se malinko napij, ať jsou spokojení" povzdechl si Tanjiro.

Muichiro se zhluboka nadechl a rychle se napil, ale než stihl láhev odpojit od svých rtů, Zenitsu, který seděl věděl něj mu flašku podržel u úst.

,,Napij se pořádně" ušklíbl se.

Tmavovlásek vyděšeně vykulil oči, ale měl dvě možnosti. Udusit se, nebo to prostě spolknout. Nedobrovolně tedy polkl několik hltů vodky.

Snažil se odporovat, ale Zenitsu se odmítal vzdát a dál ho naléval vodkou, než se do toho vložil Tanjiro.

,,Nemůžeš to dělat proti jeho vůli!" okřikl ho naštvaně a agresivně ho od něj odstrčil.

Má Volba [Yaoi / Muichiro X Tanjiro]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat