Čas ubíhal docela rychle a uběhl další měsíc, co spolu bydleli.
Muichiro už neměl problém s Tanjirovou přítomností a pokud se nějak neprovokovali, trávili většinu času spolu. Chodili spolu do školy, ze školy, na procházky, Tanjiro ho zapojil do jejich party a dokonce spolu i trénovali.
Za tu dobu se z nich stali docela dobří parťáci a na krku už měli několik společných vražd.
Muichiro se zlepšil i po stránce psychické, jelikož už neplakal při každé zavražděné duši kterou měl na svědomí a zdravotní stav Yuichira se o dost zlepšil, takže když mu to tělo dovolilo chodili na krátké noční procházky kolem domu, všichni tři společně.
I přes to neměl daleko od návštěvy psychologa, protože Tanjirovým rodičům se nezdálo jeho neklidné spaní.
Rudovlásek se ho však vždy zastal a když se mu špatně spalo, byl ochotný s ním být vzhůru celou noc, než usnul.
Zkrátka všechno bylo dobré, než přišel ten jeden den...
•°•°•°•°•°
,,Muichiro musíš s tím přestat! Víš co jsi všechno udělal?!”
,,A-ale-”
,,Víme že to děláš kvůli Yuichirovi, ale tohle není správné!”
,,Ale mami, jiná možnost než ty peníze vydělat není!”
,,Mui, na mě nezáleží, ale tebe to za chvíli úplně zničí!”
,,A koho to zajímá?! Nenechám tě umřít!”
,,A dost Muichiro!”
,,Muichiro!”
Chlapec sebou překvapeně trhl a zvedl hlavu z lavice ,,C-co je?” vydechl a unaveně zamžikal kolem sebe.
Před ním stál Tanjiro s batohem na zádech ,,Země volá Muichira! Jdeme na oběd” zasmál se a pobaveně se opřel o jeho lavici.
Chlapec na něj překvapeně zamrkal a rozhlédl se po prázdné třídě ,,Už?”
,,Prospal jsi celou chemii a ajinu. Pojďme, nebo si v jídelně nesedneme” výdech a dal Muichirovu tašku na jeho lavici.
,,Ale jo...” povzdechl si, posbíral všechny svoje věci a vyběhli na chodbu.
Tanjiro se podíval se na jeho unavené oči ,,To tě chemie tak moc nebaví?” ušklíbl se a štípl ho do tváře, aby ho trošku probral.
Chlapec sebou cukl ,,H-hej!” vydechl nervózně a frustrovaně nafoukl tváře ,,Normálně bych si kreslil, ale zapomněl jsem si doma skicák...”
,,To mi připomnělo, že mi musíš ještě ukázat ty tvoje obrázky, chtěl bych je vidět” usmál se a jednou rukou ho obejmul kolem ramen.
Muichiro nejistě semkl rty a celý zrudl. To co měl ve skicáku pro něj bylo horší než dark web a nikdo to nesmí nikdy vidět. Tanjiro už vůbec.
Vyšší se ušklíbl a namotal si na prst pramínek jeho dlouhých vlasů ,,Někdo se nám tu červená... Copak si tam po večerech kreslíš za hentai?” zazubil se.
,,H-hentai?! T-to není pravda!” vyhrkl a nervózně sklopil pohled do země.
,,Klid, dělám se srandu” usmál se poplácal ho po rameni ,,co sis dal na oběd dneska?”
Muichiro si promnul obličej ,,Myslím že dvojku... Rýži a kari”
,,Tak to jo... Já si objednával oběd pozdě a zbyla na mě ta jahlová kaše” povzdechl si a znechuceně zkřívil obličej.
ČTEŠ
Má Volba [Yaoi / Muichiro X Tanjiro]✔️
FanficPředstavte si, že by vám nejbližší člověk ve vašem životě onemocněl nevyléčitelnou nemocí. Léčba by však byla příliš nákladná a vaše rodina na ni nemá dostatek financí. Co byste udělali? Většina by to vzdala, ale najdou se i takoví, kteří by pro své...