Sıcak duştan çıktım. altıma havlu sardım, saç havlusu ile saçımı kurutuyordum. Makinenin üzerinde ki telefondan gelen bildirim seslerini duyuyordum. Telefona ilerledim elimi uzattım ama mesaja bakamadım.
"Beklediğim sendin ama seni hak eden ben miydim?" Deyiverdim içimden.
Garip, telefona bakacak cesarete sahip değildim. Yine kaçmayı seçtim ve telefonu kapattım. Mutfağa gidip kendime bir kahve yapmaya karar verdim. Ruhum o kadar yorgun du ki üzerime kıyafet alacak halim yoktu sadece iç çamaşırımı giymiş evin içinde tur atıyordum, sıkıntı dan dolayı, televizyon dan müzik açıp, boks antrenmanı için kurmuş olduğum odada antrenman yapacaktım, belki de hislerimden kaçmak için yumruklarımı kullanmak istiyordum. Kahvem den bir yudum aldım, boks eldivenleri mi giydim torbaya vurmaya başladım.
*
Kapı zili çalmasıyla antrenmana ara vermiştim. Gecenin bir yarısı kim gelebilir diye düşünürken bir yandan kapıyı açtığımda da karşılaştığım sadece bana bakan şaşkın gözlerdi."Dostum bu saatte neden çıplaksın."
" Bu saatte beni neden rahatsız ediyorsun ve yanındaki kızların işi ne? Her şeyi geçtim onun burada ne işi var." Gözlerimden püsküren alevle sözümü söylemiştim.
" Sakin ol kovboy, içmek için sana geldik. Banu seni görmek istedi, bende yanımda çıtır bir fıstık getirdim. Misafir kapıda mı bekletilir? Hadi al bizi içeriye."
Suratımı asarak kapıyı açtım, Banu ve Emre'nin yanındaki kız şaşkın gözlerle bana bakıyordu, ben ise hiçbirini umursamadan kendi odama geçtim.
Üzerimde ki teri silip, üzerime bir dar siyah düz kısa kollu bir tişört geçirdim, altıma da bir eşofman giydim, her ne kadar içmek için keyfim olmasa da kafamı dağıtmak için biraz daha içmek istiyordum. Odamdan çıkıp salona gittiğim esnada gözüm istemsizce Banu ya kaymıştı, tek kişilik koltuğa oturmuş etrafı gözlüyordu, Emre ise masayı kurmuş üzerine viski ve bira şişelerini yerleştirmiş bir yandan da yanında getirdiği kız ile sevişiyordu.
Boğazımı gıcık kapmış gibi ses yapıp, " Emre bir daha evime tanımadığım insanları getirmeyeceksin."
" Hadi ama dostum biraz eğlenmen için getirdim. İsmi Selin, hem bu hatun eskiden hemşire imiş, bence ikimizi de memnun eder , ne dersin?" Sarhoş olmuş kafasıyla duvara bakıp konuşuyordu.
Her zaman ki gibi sessiz kalmayı tercih ettim, masadan kendime bir viski doldurup tekli koltuğa oturdum, Banu'nun bakışlarını üzerimde hissediyordum fakat onda bir gariplik olduğu kesindi. Bakışlarımı ona çevirdim. Kesinlikle onda bir gariplik vardı genelde açık saçık giyinen kız bu sefer özel bölgelerini kapatmış düzgün bir hanım efendi gibi giyinmişti. Bakışlarını kaçırmayı bırakıp gözlerimin içine bakıyordu, hareket etmiyorduk, sadece karşı karşıya oturmuş gözlerimizin içine baka baka orada öylece oturuyorduk. Gözlerimi kaçırdım, ayağa kalktım ve telefonumu almaya gidip döndüm, döndüğüm esnada onun yanaklarının kızardığını görmüştüm, cidden bu kızın sorunu ne diye içimden düşünürken Emre'nin yanındaki kız bileğime baktığını gördüm. Kızın bakışları bir anda korkuya dönüşmüştü, ürkmüş ve endişeden çıldırmış bir haldeydi. Titrek sesiyle kolumda ki 8 numara yazan siyah renkte ki damgayı göstererek. " O sensin." Deyip koltuktan ceketini alıp evden doğruca koşarak gitmişti. Hepimiz şaşkın bir şekilde birbirimize bakıyorduk. " O sensin , derken neyi kast ediyordu." Emre'ye bakarak sormuştum. " Dostum herhalde fazla içtiği için seni birisiyle karıştırdı." Elinde ki viski dolu bardağı kafasına dikti. " bakışları çok içtendi , beni biriyle karıştırmış olamaz sen nerden buldun bu kızı, hem yaşı da büyük duruyor." Diye cevapladım. " Sen gittikten sonra bara gelmişti, vücudu çok hoşuma gitmişti , içki ısmarladım biraz onla sohbet ettim sonra onu eve atmak istedim. Aramızda evi olan tek sen olduğun için sana geldim." Demişti Emre. " Harika bir de bununla uğ-" sözümü onun horlama sesi ile kesmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafe
RomanceHikaye o kadar da hayat dolu olmayan Yunus'un yeni sanal arkadaşı Doğa ile tanışmasıyla başlıyor. Başta her şey şirin görünse de ikilinin ilişkisinin bundan öncesine dayandığını ve ortak sorunları olduklarını göreceksiniz. Onları bekleyen zorluklar...